اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین (ع)

مراسم گرامیداشت 9 دی در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با حضور سردار نورالهی، معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین(ع)، مراسم گرامیداشت 9 دی در زنجان برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت 9 دی در زنجان برگزار می‌شود

سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور گرامیداشت حماسه 9 دی برنامه ویژه‌ای در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم هشتم دی ماه سال‌جاری در زنجان برگزار می‌شود، افزود: این مراسم در مسجد حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از شعرخوانی حاج ولی‌الله کلامی از شاعران برجسته استان زنجان در این مراسم خبر داد و افزود: این مراسم از ساعت 20.30 شب آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت محسوب می‌شود، افزود: حضور حماسی و پرشور مردم در 9 دی موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شد.

وی با اشاره به اینکه 9 دی از یوم‌الله‌های پر افتخار و به‌یاد ماندنی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: 9 دی برخاسته از بصیرت، دشمن‌شناسی و وقت‌شناسی مردم است.

حسینی آشکارسازی ابعاد حماسه 9 دی را از اهداف برنامه‌های 9 دی در استان برشمرد و افزود: ترویج و تبیین پیام 9 دی از دیگر اهداف این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی توجه به لایه‌های عمیق پیدایش حماسه 9 دی و تحلیل و تبیین ریشه‌های فتنه 88 را از دیگر اهداف ستاد دانست و گفت: بررسی ‌شیوه‌های براندازی نرم توسط دشمنان از دیگر اهداف این برنامه‌ها در استان است.

انتهای پیام/73003/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول