اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد

ارسال بیش از 200 مقاله به دبیرخانه کنگره اتوماسیون صنعت برق

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: تاکنون بیش از 200 مقاله به دبیرخانه کنگره اتوماسیون صنعت برق ارسال شده است و مهلت ارسال مقالات تا 20 دی ماه ادامه دارد.

ارسال بیش از 200 مقاله به دبیرخانه کنگره اتوماسیون صنعت برق

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمیدرضا پوررضا ظهر امروز در حاشیه نشست خبری نخستین کنگره اتوماسیون صنعت برق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای تشویق دانشجویان به شرکت در این کنگره 2 مسابقه دانشجویی طراحی شده است.

وی تصریح کرد: نسل جدید سیستم‌های اتوماسیون مبتنی بر شبکه است و در آن نگرانی‌های امنیتی وجود دارد.

دبیر نخستین کنگره اتوماسیون صنعت برق خاطر نشان کرد: مسابقه‌ای با عنوان مسابقه نفود برای دانشجویان طراحی شده است که در زمینه امنیتی این نرم‌افزارها وارد شده است و به برندگان آن جایزه‌های ویژه‌ای اهدا می‌شود.

پوررضا ادامه داد: همچنین افرادی که در حوزه انرژی‌های نو ایده‌های خوبی داشته باشند نیز می‌توانند در مسابقات این کنگره شرکت کنند.

وی با اشاره به اقدامات دانشگاه فردوسی در آستانه برگزاری نخستین کنگره اتوماسیون صنعت برق اذعان کرد: در دانشگاه فردوسی در گروه مهندسی کامپیوتر مجله‌ای چاپ می‌شود که بنا شده یک شماره ویژه به مناسبت آغاز به کار نخستین کنگره اتوماسیون صنعت برق چاپ شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد در ارتباط با اقدامات انجام شده برای بالاتر بردن سطح علمی کنگره خاطر نشان کرد: برای بالاتر بردن سطح علمی کنگره از 2 متخصص خارجی دعوت شده است تا به عنوان سخنران کلیدی در این کنگره فعالیت کنند.

پوررضا ادامه داد: همچنین با 4 مجله بین‌المللی هماهنگ شده است تا مقالات برگزیده در نخستین کنگره اتوماسیون صنعت برق در آنها به چاپ برسند و ارزش علمی شرکت در کنگره بالا برود.

وی با اشاره به فرآیند ثبت‌نام در کنگره اذعان کرد: نحوه ثبت‌نام از طریق شرکت‌هایی است که از آنها دعوت به عمل آمده است و نماینده‌های خود را معرفی می‌کنند و نماینده‌های شرکت‌ها در کنگره شرکت می‌کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد یادآور شد: همچنین افرادی که مقاله ارسال کرده‌اند و مقاله‌های آنها برای ارائه پذیرفته شده‌اند می‌توانند در کنگره شرکت کنند.

پوررضا با اشاره به فرآیند داوری موجود برای داوری مقالات ارسال شده به دبیرخانه کنگره یادآور شد: تیم داوری قضاوت سخت‌گیری در مورد مقالات دارد و در حال حاضر از بیش از 200 مقاله که به دبیرخانه کنگره ارسال شده است چیزی حدود 50 مقاله به مرحله داوری نهایی راه یافته‌اند که اظهار نظرهای قطعی در مورد آنها انجام شود.

وی در ارتباط با تعاملات شرکت برق منطقه‌ای خراسان با دیگر دستگاه‌ها برای برگزاری این همایش تاکید کرد: طبق تعاملات و هماهنگی‌هایی که با سازمان نظام مهندسی کشور انجام شده است بنا بر اهدای گواهینامه شرکت در کنگره برای شرکت‌کنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/70010/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول