اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رودهن تأکید کرد

برگزاری همایش‏های حجاب در دانشگاه‏های پردیس و بومهن

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی بر لزوم برگزاری همایش‏های عفاف و حجاب در بخش مرکزی تهران تأکید کرد.

برگزاری همایش‏های حجاب در دانشگاه‏های پردیس و بومهن

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام سیدحسین حسینی‏تبار صبح امروز در چهاردهمین نشست شورای فرهنگ عمومی بخش مرکزی تهران که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، شهردار پردیس، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه پردیس و بومهن، سایر مسئولان محلی و شماری از فعالان حوزه فرهنگی منطقه در سالن جلسات شهرداری پردیس برگزار شد، اظهار داشت: تذکر لسانی و رفع مشکلات در زمینه فرهنگ عفاف و حجاب در خود مناطق امری مناسب‏تر است.

وی ادامه داد: خدای نکرده برخوردی نامناسب و کشیده شدن پای جوانان به تهران به دلیل مسائل بدحجابی باعث کینه در دل آنها می‏شود.

حسینی‏تبار اضافه کرد: در بسیاری از موارد برخوردی دوستانه با چنان تأثیرات عمیقی همراه می‏شود که آثار آن تا انتهای عمر در ذهن یک جوان باقی می‏ماند.

امام جمعه موقت شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی افزود: باید در وهله نخست مشکلاتی از این دست را در خود مناطق رفع کرد.

وی ادامه داد: یکی از بهترین اقدامات برای اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه برگزاری همایش‏هایی در این رابطه است.

حسینی‏تبار اضافه کرد: در شهری پرجمعیت با غالبی آپارتمان‏نشین مانند پردیس تشکیل همایش مختص نمایندگان مجتمع‏های مسکونی پیشنهادی جالب و کاربردی است.

امام جمعه موقت شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی افزود: هر نماینده بلوک می‏تواند در سایه ارتباط نزدیک با نهادهای فرهنگی منطقه به عنوان یک اشاعه‏دهنده فرهنگ عفاف و حجاب در محلات عمل کند.

وی ادامه داد: همچنین می‏توان اطلاعات این نیروهای هرچند غیررسمی اما آماده به کار را از طریق ارسال پیام کوتاه به‌روزرسانی کرد.

حسینی‏تبار اضافه کرد: علاوه بر این برگزاری همایش‏های فرهنگ عفاف و حجاب در مراکز دانشگاهی بخش مرکزی تهران نیز تأثیر بسزایی در این زمینه دارد.

انتهای پیام/67009/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول