اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس:

پیام 9 دی اعلام وفاداری ملت به آرمان‌های نظام بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس گفت: مردم ایران در 9 دی نشان دادند که هنوز و پس از گذشت سه دهه به آرمان‌های نظام و بیعت با رهبر انقلاب پایبند هستند.

پیام 9 دی اعلام وفاداری ملت به آرمان‌های نظام بود

حامد قادرمرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با یبان اینکه ملت ایران در هر شرایطی که احساس کرده‌اند برای بقای نظام و انقلاب وجود آنها لازم است به صحنه آمده و وفاداری خود را به انقلاب نشان داده‌اند.

وی با اشاره به وجود سه رکن سرزمین، ملت و حکومت در اداره کشور، تصریح کرد: در ماه‌های پیش از 9 دی عده‌ای مزدور که از سوی افراد دیگری در پشت صحنه هدایت می‌شدند به کیان جمهوری اسلامی بی‌حرمتی کرده و مردم با مشاهده این وضعیت از ارکان نظام به معنای واقعی کلمه حمایت و اعلام کردند که این حکومت را از جان و دل دوست دارند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اهانت به مقدسات اسلام و ارزش‌های مورد اعتقاد جامعه را تیر خلاصی دانست که جریان فتنه به قلب خود وارد کرد و افزود: در این شرایط خون ملت به جوش آمده و با حضور میلیونی در نهم دی‌ماه از اعمال ننگین این جریان برائت ورزیده و ثابت کردند پس از گذشت 3 دهه از انقلاب به آرمان‌‌های نظام و انقلاب متعهد هستند.

قادرمرزی در پایان حضور مردم در صحنه‌های مختلف و همراهی آنها با انقلاب را سند زنده‌ای برای ابراز تعهد و تجدید بیعت با امام راحل و جانشین خلف ایشان عنوان و خاطرنشان کرد: با استفاده بهینه از این ظرفیت می‌توان آینده نظام و رشد وبالندگی هرچه بیشتر آن را تضمین کرد.

انتهای پیام/79008/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول