اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای فرهنگ عمومی پردیس پیشنهاد کرد

بازارچه زنان سرپرست خانوار در پردیس تشکیل شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای فرهنگ عمومی بخش مرکزی تهران، تشکیل بازارچه زنان سرپرست خانوار را در شهر جدید پردیس پیشنهاد کرد.

بازارچه زنان سرپرست خانوار در پردیس تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مرضیه اخلاقی ظهر امروز در چهاردهمین نشست شورای فرهنگ عمومی بخش مرکزی تهران که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، شهردار پردیس، فرمانده سپاه پاسداران پردیس و بومهن، سایر مسئولان محلی و شماری از فعالان فرهنگی منطقه در سالن جلسات شهرداری پردیس برگزار شد، اظهار داشت: شهر جدید پردیس هدف اجرای طرح‏های ملی مسکن مهر در استان تهران است.

وی ادامه داد: در سایه ساخت و سازهای گسترده در این طرح، به زودی این شهر جدید میزبان جمعیت قابل توجهی از مردم سایر نقاط استان تهران خواهد بود.

اخلاقی اضافه کرد: در حال حاضر که بسیاری از واحدهای مسکونی به متقاضیان واگذار نشده، مراجعات مکرری از سوی زنان سرپرست خانوار برای داشتن شغل و دریافت کمک وجود دارد.

عضو شورای فرهنگ عمومی بخش مرکزی تهران افزود: یکی از راه‏های کمک به زنان سرپرست خانوار در راستای تسهیل در امرار معاش آنها، ایجاد بازارچه فروش اقلام محصولات مصرفی و هنری خانگی است.

وی ادامه داد: در کنار تولید و فروش این محصولات، می‏توان برای درآمدزایی بیشتر، اقلام دیگر مورد نیاز مردم را نیز در این مراکز عرضه کرد.

اخلاقی اضافه کرد: راه‏اندازی چنین مرکزی مستلزم کمک، همراهی و مساعدت مسئولان مدیریت شهری پردیس است.

عضو شورای فرهنگ عمومی بخش مرکزی تهران افزود: بی‏تردید چنین مرکزی باید در چارچوب مصوبات شورای فرهنگ عمومی و نظرات ارشادی امام جمعه منطقه فعالیت کند.

وی ادامه داد: اینکه آذوقه چند روز یک خانواده به صورت مقطعی تأمین شود، دردی از مشکلات این افراد رفع نخواهد کرد و باید برای آنها برنامه‏ریزی بلندمدت و مدون داشت.

انتهای پیام/67011/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول