اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر هندیجان:

بازارچه ماهی و میگو هندیجان در حال احداث است

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای شهر هندیجان گفت: بازارچه ماهی و میگو شهرستان هندیجان با اعتبار 600 میلیون تومان در حال احداث است.

بازارچه ماهی و میگو هندیجان در حال احداث است

سیف‌الله قنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: یکی از آرزوهای دیرینه شهروندان و البته شهرستان هندیجان ایجاد بازار ماهی و میگو است.

نائب رئیس شورای شهر هندیجان افزود: این منطقه به دلیل برخورداری از ظرفیت‌ بالا در امر صید و صیادی و وجود رودخانه پر آب زهره می‌تواند در این بخش از تجارت، بسیار موفق عمل کند.

وی عنوان کرد: با احداث بازارچه ماهی و میگو که مدت دو ماه است در دستور کار بوده علاوه بر رونق تجاری و اقتصادی منطقه می‌توان زمینه‌های اشتغال مؤثری را هم فراهم کرد.

قنواتی با اشاره به اعتبار اختصاص داده شده در این خصوص افزود: این پروژه با اختصاص اعتبار 600 میلون تومان در حال ساخت بوده و به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نائب رئیس شورای شهر هندیجان در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان گفت: این بازارچه در خیابان ساحلی هندیجان شمالی در حال ساخت بوده و با وجود دو ماه کار اجرایی تاکنون 40 درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: متقاضیان و واجدین شرایط می‌توانند از واحدهای تجاری در حال ساخت بهره برده و نیاز واقعی شهرستان، میهمانان و شهروندان را با عرضه ماهی و میگو تأمین کنند.

قنواتی در پایان اظهار داشت: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و ارتقای بخش‌های مختلف عمرانی و تجاری در منطقه است.

انتهای‌پیام/72001/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول