اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه لاریجان مازندران خبر داد

برف و کولاک شدید در هراز/ رانندگان به زنجیر چرخ مجهز باشند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: هم‌اکنون شاهد برف و کولاک شدید در محور هراز هستیم و با توجه به لغزنده بودن جاده حتما خودروها به زنجیر چرخ مجهز باشند.

برف و کولاک شدید در هراز/ رانندگان به زنجیر چرخ مجهز باشند

علی نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: ریزش برف از شامگاه روز گذشته در محور هراز آغاز شده و ساعاتی قبل نیز بر شدت آن افزوده شده است.

وی با اشاره به اینکه کولاک شدیدی نیز از منطقه پلور تا امامزاده هاشم(ع) گزارش شده است، افزود: هم‌اکنون ترافیک محور هراز روان بوده و تردد در آن به صورت عادی برقرار است ولی سطح جاده لغزنده است.

نوری‌پور در توصیه‌ای گفت: رانندگانی که قصد تردد در جاده شریانی هراز را دارند حتما به زنجیر چرخ مجهز بوده و از سیستم گرمایشی خودروی‌شان مطمئن باشند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام اینکه 15 دستگاه ماشین‌‌آلات سنگین و سبک راهداری شامل چهار دستگاه نمک‌پاش، برف‌روب، بولدوزر، گریدر و خودورهای کشت‌ راهداری در حالت آماده‌باش به سر می‌برند، تصریح کرد: خودورها و ابرازآلات راهداری نیز برای مواقع اضطراری در راهدارخانه‌ها در نظر گرفته شد تا در مواقع ضروری از آنها استفاده شود.

نوری‌پور یادآور شد: رانندگانی که در حال تردد در این محور هستند با رعایت حق تقدم، مقررات راهنمایی و رانندگی و گوش سپردن به اوامر ماموران راهداری، پلیس راه و نیروهای انتظامی می‌توانند سفر خوبی را برای خود و دیگران رقم بزنند.

انتهای پیام/ 86012/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول