اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

حماسه 9 دی گرمابخش دل دوستداران نظام شد

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم برای شرکت در آیین گرامیداشت حماسه نهم دی اعلام کرد: حماسه 9 دی گرمابخش دل دوستداران نظام شد.

حماسه 9 دی گرمابخش دل دوستداران نظام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از این بیانیه آمده است: نهم دی‌ماه، یادآور حماسه‌ای ماندگار و تحسین‌برانگیز است که اوج ارادت و علاقه‌مندی اقشار مختلف مردم ایران اسلامی به اهل بیت (ع) و ولایت فقیه را به جهانیان نمایاند.

این بیانیه اضافه می‌کند: این حماسه تاریخی و  پرشکوه در واقع پیوند عاشورایی ملت مسلمان، ولایت‌محور و سلحشور ایران با ارزش‌های والای اسلامی، اعتقادی و ولایت فقیه است که برای همیشه در تاریخ افتخارات این ملت ثبت شد.

این بیانیه ادامه می‌دهد: حرکتی که در این روز شکل گرفت، حضور آگاهانه و با بصیرت امتی آگاه و هوشیار بود که در مقابل توطئه شوم براندازی نرم نظام اسلامی قرار گرفت و آن را نقش بر آب کرد. 

این بیانیه می‌افزاید: این حماسه تاریخی ملت ایران سبب شور و نشاط و گرمابخشی مضاعف به دل‌های دوستان و یاران و وفاداران به انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و دستاوردهای والای آن شد و عزم و اراده ملت را برای پاسداری از ایران اسلامی و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی را بار دیگر استوارتر کرد. 

این بیانیه ادامه می‌دهد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن پاسداشت ایام‌الله نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه حماسه نهم‌ دی‌ماه از عموم مردم ولایت‌مدار استان دعوت می‌کند تا در آیین گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور خود بار دیگر پیوند عمیق خود با ارزش‌های والای اسلامی و مقام معظم رهبری به عنوان رکن رکین انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته و عزم راسخ خود در دفاع از حریم مقدس ولایت فقیه و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی به منصه ظهور برسانند .

مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت)، جمعه هفته جاری مورخ 8/10/91 و قبل از نماز پرصلابت و دشمن‌شکن جمعه در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

این آیین در مرکز استان در قالب اجتماع عظیم "عاشورائیان پیرو ولایت" ساعت 30/10 صبح روز جمعه در محل مسجد جامع شهر ایلام و با سخنرانی پیش از خطبه نماینده حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی نماینده ویژه مقام معظم رهبری و مداحی حاج یزدان ناصری از کرمانشاه برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/2246/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول