اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بهار:

بصیرت مردمی 9 دی در تاریخ انقلاب ماندگار شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بهار با تاکید بر اینکه فتنه‌انگیزی فتنه‌گران از اذهان مردم پاک نمی‌شود، گفت: بصیرت مردمی 9 دی در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

بصیرت مردمی 9 دی در تاریخ انقلاب ماندگار شد

حسن برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: نهم دی ماه روزی بود که ملت ایران یکپارچه در مقابل فتنه‌انگیزی عده‌ای قانون‌شکن ایستاد و حجت را بر مسئولان کشور برای مقابله با فتنه‌گران تمام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار در ادامه سخنانش تصریح کرد: در این روز حرکت بصیر و ایمانی مردم ایران با اراده الهی به وحدت رسید، چنانکه مقام معظم رهبری فرمودند "هر چه انسان در اطراف این قضایا فکر می‌کند دست خدای متعال ، دست قدرت الهی  و روح ولایت را می‌بیند."

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی این روز بیان داشت: برگزاری نشست‌های بصیرتی و سیاسی و تبیین حماسه 9 دی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج از جمله برنامه‌های سپاه ناحیه بهار در این راستا است.

برزگر یادآور شد: از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت نهم دی ماه می‌توان به نشست سرگروه‌های حلقه‌های صالحین، صبحگاه مشترک دانش‌آموزی، کرسی‌های هم‌اندیشی ویژه مربیان تربیتی و بصیرتی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: حضور در میعادگاه‌های نماز جمعه شهرستان و توزیع پوسترها و بروشورهایی با سخنانی از مقام معظم رهبری پیرامون 9 دی برای نصب در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها نیز از دیگر اقدامات سپاه ناحیه بهار در این زمینه است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار نهم دی ماه را روز تجدید میثاق با ولایت خواند و ابراز داشت: مردم در این روز بار دیگر با ولایت پیمان بستند و نشان دادند که پشتیبان ولایت و ارزش‌های انقلاب هستند.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی در هر زمان و مکانی در صحنه حضور دارند و به دشمنان اجازه نمی‌دهند به اهداف خود برسند و توطئه‌های آنان را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/89006/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول