اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی خبرداد:

ساخت 640دقیقه مستند دفاع مقدس در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی از ساخت 640دقیقه مستند پیرامون دفاع مقدس در این استان خبرداد.

ساخت 640دقیقه مستند دفاع مقدس در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی حبیبی  در نشست خبری با اشاره به فعالیت‌های حوزه هنری اظهار کرد: از فعالیت‌های مهم حوزه هنری، تولید و اجرای گروه سرود‌های حماسی و انقلابی است.

وی ادامه داد: برای مثال آماده‌سازی گروه سرود 80 نفره برای دهه فجر و ساخت 640 دقیقه مستند پیرامون دفاع مقدس و مفاخر استان در غالب موضوعات دینی و اجتماعی است.

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی با اشاره به راه‌اندازی چندین خانه هنری همانند خانه نقاشان و خوشنویسان و گرافیک و تذهیب که در مجموع بخش تجسمی است، یادآور شد: خانه عکاسان و انیمیشن از دو سال گذشته فعالیت بیشتری به خود گرفت.

حبیبی اضافه کرد: نشست کارگاه تولید پوستر‌های عاشورایی توسط استاد برجسته کشوری برگزار شد که طی آن 25 نفر از هنرمندان در این کارگاه شرکت کردند.

وی تصریح کرد: عمده اعتباراتش از دستگاهای استانی تامین می‌شود همانند سازه جشنواره قربان تا غدیر که زیر نظر وزارت ارشاد بود و تمام هزینه را که حامی آن تلقی می‌شد پرداخت کرد و همچنین بازسازی غدیر با کمک سپاه برگزار شد.

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه 12عنوان کتاب و دانشنامه تمدن و فرهنگ در دست تولید است، افزود: در بخش تولیدات حوزه فقط با آفت کمبود بودجه روبرو هستیم ولی آمادگی کامل در چاپ و تولید داریم که در این زمینه باید از بخش خصوصی کمک بگیریم.

انتهای پیام/690013/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول