اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تویسرکان:

قانونمندی لازمه امنیت اجتماعی است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار تویسرکان قانونمند بودن را لازمه امنیت اجتماعی و اخلاقی دانست و گفت: استفاده از کلاه ایمنی ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه کاهش حوادث ناشی از تصادفات است.

قانونمندی لازمه امنیت اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، یحیی خورشید‌خانی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای نجفیه این شهرستان، لازمه پیشرفت و توسعه یک جامعه را نیروی انسانی سالم دانست و اظهار کرد: تمام موتورسواران سرمایه‌های انسانی ارزشمند کشور هستند و مفید و پرتوان بودن این گروه از جامعه مستلزم رعایت نکته‌های ایمنی و به‌کارگیری اصول و قواعد زیربنای رانندگی است.

وی با بیان اینکه بروز و ظهور حوادث ناگوار به‌علت عدم رعایت آیتم‌های ایمنی عاملی اثرگذار در اقتصاد کشور است تصریح کرد: یک تصادف ضمن خسارات جسمی و روحی به انسان زمینه هدر رفت منابع مالی، فرصت‌ها و انرژی کشور می‌شود.

معاون فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه پیشگیری از حادثه و گسترش آسیب‌‏های اجتماعی بسیار آسان‌‏تر و کم‌‏هزینه‌تر از درمان است، افزود: تعامل و همگرایی همه‌جانبه فعالان در عرصه حمل و نقل و مسئولان بهترین راهکار در اجرای قانون و ممانعت از رخ دادن حوادث است.

وی قانون را اساسی‌ترین عامل در تنظیم رابطه‌ها و تعاملات اجتماعی خواند و عنوان کرد: بی‌تردید هنجارهای قانونی مردم را از هرگونه تعدی در مقابل عاملان ضد اجتماع محافظت می‌کند و جریان‌سازی این مهم در همه حوزه‌ها آرامش و امنیت اقشار مختلف را تضمین خواهد کرد.

وی قانونمند بودن را لازمه امنیت اجتماعی و اخلاقی دانست و تصریح کرد: استفاده از کلاه ایمنی ساده‌ترین و کم‌هزینه‌نرین نوع ایجاد امنیت در میان موتورسواران و کاهش حوادث ناشی از تصادفات است.

خورشیدخانی آموزش را مؤلفه راهبردی در کاهش تصادفات رانندگی و تلفات جانی را لازم برشمرد و ابراز کرد: غفلت از بهره‌وری و آموزش نیروی انسانی به‌عنوان سرمایه‌های ارزشی کشور سبب هدر رفت این سرمایه عظیم اندیشه خلاق می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اقتدار جوامع انسانی در برخورداری از ظرفیت جوانان مبتکر و بصیر در همه عرصه‌ها است، با مخاطب قرار دادن موتورسواران گفت: حمل و نقل یک امر ضروری در عرصه پیشرفت هر کشوری است که با نهادینه شدن فرهنگ درست استفاده از وسایط نقلیه و رانندگی در جامعه این امر ممکن خواهد شد و اهتمام شما به عنوان قشر عظیمی از این اجتماع نقشی کاربردی در این خصوص دارد.

انتهای پیام/89010/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول