اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زاهدان خبر داد

فعالان عرصه نماز در سطح روستاها تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار زاهدان گفت: در ایام دهه فجر، از فعالان عرصه نماز در سطح روستاهای استان سیستان و بلوچستان تجلیل می‌شود.

فعالان عرصه نماز در سطح روستاها تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عبدالرحمان شهنوازی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه برنامه‌ریزی کمیته روستایی و عشایری ویژه دهه فجر در فرمانداری اظهار داشت: برگزاری همایش شهرستانی عشایر، مسابقات حفظ و قرائت قرآن مجید، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در مناطق روستایی و عشایری، به صدا درآوردن زنگ انقلاب در مدارس روستایی و عشایری، برگزاری مسابقات خاطره‌نویسی و نامه‌ای به امام و افتتاح پروژه‌های تولیدی، عمرانی و اشتغالزا در مناطق روستایی و عشایری از عمده برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه فجر است.

وی با تأکید بر نقش شهدا در به ثمر رساندن انقلاب و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری مهمانی لاله‌ها و دیدار مسئولان با خانواده‌های معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های کمیته مزبور در این دهه عنوان کرد.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار زاهدان در ادامه از حضور عشایر در آیین‌های نماز جمعه به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های این دهه یاد کرد و افزود: با همکاری ستاد اقامه نماز استان و بسیج عشایری در این دهه از فعالان عرصه نماز در سطوح روستاها تجلیل به عمل می‌آید.

شهنوازی بیان کرد: با همکاری بسیج جامعه پزشکی، گروه‌های سیار پزشکی رایگان به مناطق روستایی و عشایری و همچنین با همکاری اداره‌کل دامپزشکی استان، گروه‌های سیار دامپزشکی رایگان به این مناطق اعزام خواهند شد.

وی گفت: در این دهه، سازمان تعاون روستایی استان، مراسم تجلیل از زنان موفق روستایی، عشایری و بسیج عشایر و برگزاری همایش معتمدان و سران طوایف و عشایر را در دستور کار دارند.

انتهای پیام/75002/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول