اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان زنجان خبر داد

افتتاح 141 واحد مسکونی مددجویی به مناسبت دهه فجر

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: به مناسبت دهه فجر 141 واحد مسکونی در سطح استان تحویل جامعه هدف کمیته امداد می‌شود.

افتتاح 141 واحد مسکونی مددجویی به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی عزیزخانی صبح امروز در جلسه کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی استان زنجان اظهار کرد: کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی هر سال به مناسبت دهه فجر تشکیل و برنامه‌های مختلفی در قالب این کمیته اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برخی از ماموریت‌های محوله به کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی برای اجرای برنامه در دهه فجر افزود: تلاش کمیته اجرای منسجم برنامه‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ادارات و دستگاه‌های عضو در این کمیته است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان زنجان تاکید کرد: برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها در قالب کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی باید دستگاه‌ها نسبت به اطلاع‌رسانی در زمینه پروژه‌های قابل افتتاح و برنامه‌هایی که برای اجرا در دهه فجر در نظر گرفته‌اند، اقدام کنند.

وی با اشاره به تحویل 141 واحد مسکونی در ایام دهه فجر افزود: متراژ این واحدها بالغ بر 6 هزار و 700 مترمربع بوده و اعتبار هزینه شده برای این واحدها قریب به 15 میلیارد ریال است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان زنجان همچنین گفت: به مناسبت دهه فجر از خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان در معیت مسئولان بازدید می‌شود.

لازم به ذکر است، در پایان این جلسه مقرر شد، دستگاه‌های عضو کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی برنامه‌های اجرایی خود به مناسبت دهه فجر را تا 12 دی ماه به کمیته امداد استان زنجان که دبیری این کمیته را به عهده دارد، اعلام کنند.

انتهای پیام/73005/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول