اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی قزوین با صدور بیانیه‌ای

حماسه 9 دی حجت را بر همگان تمام کرد

خبرگزاری فارس: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: همان طور که ولی امر مسلمین فرمودند، در حماسه 9 دی حجت بر همگان تمام شد و مسئولان قوای سه‌گانه و سایر دستگاه‌ها فهمیدند که مردم چه می‌خواهند.

حماسه 9 دی حجت را بر همگان تمام کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در متن این بیانیه عنوان شده است: در پس صورت کریه و نفرت‌انگیز برخی حوادث، بعضا برکاتی پنهان نهفته است که شاید زمان زیادی لازم باشد تا بر همگان آشکار شود. یکی از همین وقایع به ظاهر تلخ و تأسف‌بار، فتنه عظیم و همه‌جانبه دشمنان انقلاب اسلامی ایران در سال 88 بود. آتشی که امپریالیسم جهانی، همان ضربت خورده‌ همیشگی ملت بصیر ایران، روشن نمود و مزدوران خارجی و فریب‌خوردگان داخلی در آن دمیدند.

این بیانیه با اشاره به فتنه سال 88 تشریح می‌کند: فتنه‌ای که با وجود همه‌ هزینه‌ها و خسار‌ت‌های برجای مانده، برکات فراوانی را در پی داشت و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب نقاط قوت و ضعف نظام را آشکار کرد.

این بیانیه تصریح می‌کند: اما یکی از این برکات، حرکت الهی و غیرقابل وصف امت حزب‌الله در روز نهم دی ماه همان سال بود. واقعه‌ای به یاد ماندنی که آحاد ملت شریف ایران را در خود سهیم کرد و دشمنان این مرز و بوم را به کلی ناامید و برخی فریب‌خوردگان بی‌تقوا را از کرده‌ی خود پشیمان کرد.

این بیانیه می‌افزاید: عظمت موج خروشان مردم در این روز به حدی بود که حتی رسانه‌های فریب‌کار بیگانه هم نتوانستند بر آن سرپوش بگذارند و الحق که به اشاره صحیح رهبر معظم انقلاب اسلامی، این روز نیز در تاریخ ماند.

این بیانیه ادامه می‌دهد: روزی که به عقیده برخی صاحبان اندیشه شاید انقلاب سوم ملت ایران بود. چرا که بسیاری از شعارهای اصیل انقلاب اسلامی در راهپیمایی باشکوه آن احیا گشت و مردم بار دیگر و محکم‌تر از همیشه با آرمان‌های والای امام و شهدا تجدید میثاق کردند و همانطور که ولی امر مسلمین فرمود، حجت بر همگان تمام شد و مسئولان قوای سه‌گانه و سایر دستگاه‌ها فهمیدند که مردم چه می‌خواهند.

این بیانیه تأکید می‌کند: هرچند بر خلاف سخن حکیمانه حضرت آقا که «باید عمق شعارها تبیین بشود که حرف ملت ایران در آن روز چه بود و چه جهتی داشت» تا به امروز در بسیاری مواقع این مهم میسر نشده و بهترین گواه این مدعا همان پابرهنگانی هستند که در صحنه اجتماع عظیم یوم‌الله 9 دی 88 حضور داشته و از نزدیک شاهد سمت و سوی شعارهای صریح مردم بودند.

در این بیانیه آمده است: مطالبات به حقی که قطعا آن چنان که باید و شاید محقق نگشته و تنها به چند مانور رسانه‌ای و تصویب قوانین صوری و صدور احکام نه چندان قاطع بسنده شد و گاها بعضی با سرگرم شدن به عقده‌گشایی‌های سیاسی، معیشت این مردم غیور و بی‌ادعا را به بازی گرفته و به جای گوش فرا دادن به توصیه‌های راهگشای علمدار نظام اسلامی، غرق در منفعت‌طلبی و سطحی‌نگری شدند.

این بیانیه ابراز داشت: حال سئوال اینجاست که آیا نباید بیش از اینها شکر چنین موهبت‌هایی را به جا آورد؟ تا به کی خواص در خلوت ناآگاهی خود در انتظار نقش‌آفرینی ملت‌اند که با ضربت به موقع خود در یک چشم به هم زدنی بساط فتنه را برچینند و بر تقصیراتشان سرپوش گذارند؟ آیا قضایای وحشتناک سوریه را نمی‌بینند که دشمنان اسلام به محض گمان بردن به جدایی میان حکومت و امت، با چه گستاخی و درندگی دست به تجاوز و قتل عام مردم آن کشور زدند و شاید اگر درایت علوی رهبری بصیر انقلاب نبود، اکنون ما نیز به چنان وضعی دچار بودیم.

در پایان این بیانیه آمده است: دانشجویان بسیجی با گذشت 34 سال از انقلاب اسلامی شکوهمند مردم ایران در بهمن 57، همواره ثابت کرده‌اند که در کنار مردم و همراه آنان در مقابل هرگونه تهدید و انحراف، موضعی صریح و قاطع داشته و با تبعیت محض از رهبر عاشورائیان جهان، حضرت امام خامنه‌ای، بر رسالت روشنگرانه و تبیینی خویش در تمام امور مربوط به حفظ آبروی نظام، از جمله انتخابات مهم و حساس آینده تأکید کرده و در این راه به هیچ عنوان خود را وامدار شخص یا گروه و جریانی ندانسته و همگان را به اتحادی مخلصانه و نه منافقانه، تحت لوای بلند ولایت دعوت می‌کند که «وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ».

 

انتهای پیام/2667/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول