اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

تفکر بسیجی درون لایه‌های مختلف نظام حاکمیت یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: تفکر بسیجی باید بیش از پیش در درون لایه‌های مختلف نظام حاکمیت یابد تا بتوان جامعه را نیز به این سو پیش برد.

تفکر بسیجی درون لایه‌های مختلف نظام حاکمیت یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت ابراهیم غنچه‌پور در دیدار با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان اظهار داشت: اگر تفکر بسیجی در جامعه و کشور همه‌گیر شود کشور ما در آینده نزدیک در تمام عرصه‌ها به خودکفایی کامل می‌رسد.

وی افزود: بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه‌های سازندگی کشور با اقتدار و سربلندی کامل ظاهر شد و تا زمانی که ملت ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و دارای تفکر بسیجی باشد در دنیا سربلند و سرافراز می‌ماند.

فرماندار جیرفت با تأکید بر اینکه بسیج انقلاب را در تمام عرصه‌ها از نقشه‌های دشمنان مصون نگه داشته است، عنوان کرد: بسیج در عرصه علمی و دفاعی خوش درخشیده و با پیروی از ولایت در دوران دفاع مقدس برگ زرینی را رقم زد.

وی تصریح کرد: بصیرت و هوشیاری جوانان بسیجی برای شناخت توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان در جنگ نرم ضروری است زیرا آنان در این جنگ به دنبال انحراف افکار جوانان از ارزش‌های انقلابی و اسلامی هستند.

فرماندار جیرفت خاطرنشان کرد: بسیج با تکیه بر ایمان، بصیرت، موقعیت‌شناسی، درک ضروریات زمان و انجام دادن اقدامات لازم به مرحله جدیدی از حیات خود رسیده و دشمنان اسلام و انقلاب ایران با جنگ و تهدید نظامی حریف این ملت و بسیج نمی‌شوند.

غنچه‌پور بیان کرد: در شرایطی که استکبار با اعمال فشارهای سیاسی و تحریم‌های اقتصادی سعی در ناکارآمدی نظام ما را دارند، بیش از هر چیزی حرکت بسیجی مردم در همه عرصه‌های تولید، صنعت، سیاست و اقتصاد نیاز است تا معادلات و برنامه‌ریزی‌های کلان و بلندمدت آنها را به هم بزنند.

وی گفت: اکنون به برکت تفکر و اندیشه جوانان بسیجی پیشرفت‌های علمی خوبی در کشور حاصل شده و بهره‌گیری از این توانمندی‌ها نیز دستاوردهای بزرگی به ارمغان آورده است و برای ماندگاری پدیده ‌بسیج، تبیین جایگاه ‌و ارائه عملکردهای مثبت آن در جامعه ضروری است. 

غنچه‌پور افزود: تفکر بسیجی باید بیش از پیش در درون لایه‌های مختلف نظام حاکمیت یابد تا بتوان جامعه را نیز به این سو پیش آورد.

فرماندار جیرفت گفت: ارج نهادن به آرمان‌های بسیج نباید فقط به زمان خاصی  محدود شود بلکه باید از این تشکل عظیم مردمی به لحاظ حضور مؤثر در دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف دفاع از دستاوردهای انقلاب در همه زمان‌ها و مکان‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/2655/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول