اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

9 دی روز بیمه شدن تفکر ولایت‌مداری در ایران بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهبندان با اشاره به اینکه 9 دی نشان از بصیرت ملت داشت، گفت: 9 دی روز بیمه شدن تفکر ولایت‌مداری در ایران بود.

9 دی روز بیمه شدن تفکر ولایت‌مداری در ایران بود

عباسعلی خزاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار کرد: 9 دی‌ماه سند ماندگار بیعت مجدد مردم با نظام، آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه بود.

وی با بیان اینکه در حماسه 9 دی به معنای حقیقی کلمه بصیرت ملت ایران متبلور شد، تصریح کرد: ملت با هوشیاری و تیزبینی سیاسی خود وارد میدان شدند و مانع گستاخی بیشتر فتنه‌گران شدند و توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه کردند.

امام جمعه نهبندان ادامه داد: دشمنان اسلام و قرآن با برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده در سال 88 می‌خواستند با شعار تقلب در انتخابات نقشه شوم خود را عملی سازند و مردم را نسبت به نظام، ولایت فقیه و ارزش‌های دینی بدبین سازند.

خزاعی با بیان اینکه دشمنان می‌خواستند با فتنه، کودتا و حربه‌های نرم بین ملت، نظام و ولایت فاصله ایجاد کنند، افزود: اما دشمنان غافل از آن بودند که ملت همیشه در صراط مستقیم اسلام و ولایت بوده است.

وی یادآور شد: فتنه 88 دارای دو سرنخ از سوی دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنها بود که سرنخ دشمنان واضح است که کار دشمن دشمنی است ولی سرنخ داخلی آن توسط برخی از خواص بی‌بصیرت و غرب‌زده ساماندهی و هدایت می‌شد که در نهایت منتج به رسوایی خودشان و حامیان غربی و خارجی آنها شد.

امام جمعه نهبندان گفت: در 9 دی‌ماه مردم با حضور پرشور و حداکثری در حمایت از نظام و ولایت فقیه طومار فتنه را برچیده و درسی بزرگ به فتنه‌گران و حرمت‌شکنان دادند.

خزاعی با اشاره به اینکه 9 دی نشان از بصیرت ملت داشت، گفت: 9 دی روز بیمه شدن تفکر ولایت‌مداری در ایران بود.

انتهای پیام/69003/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول