اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 15 دی ماه امسال

مهلت بیمه‌پذیری محصولات زراعی در اصفهان تمدید شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: صندوق بیمه کشاورزی استان اعلام کرده است که مهلت بیمه‌پذیری برای محصولات زراعی گندم و جو در مناطق معتدل و گرم تمدید شده است.

مهلت بیمه‌پذیری محصولات زراعی در اصفهان تمدید شد

منصور شیشه‌‌‌‌‌‌‌فروش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه کشاورزان وظیفه تأمین و حفظ معیشت مردم را به عهده دارند، اظهار کرد: فرهنگ استفاده از بیمه محصولات کشاورزی باید به منظور جبران خسارت‌های احتمالی به بخش کشاورزی در میان کشاورزان نهادینه شود.

وی اضافه کرد: امسال همایش‌هایی در استان در راستای توجیه کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی به منظور استفاده از خدمات بیمه‌ای در راستای بیمه محصولات زراعی و باغی خود در مقابل خسارت‌های احتمالی در استان برگزار شده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأأکید بر اینکه در حال حاضر حدود 23 محصول زراعی و 25 محصول باغی در استان در مقابل حوادث زیر پوشش بیمه هستند، تصریح کرد: صندوق بیمه کشاورزی استان اعلام کرده است که مهلت بیمه‌پذیری برای محصولات زراعی گندم و جو در مناطق معتدل و گرم تمدید شده است.

وی به میزان محصولات زراعی و باغی بیمه‌شده استان در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در سال گذشته حدود 110 هزار هکتار از محصولات زراعی و 25 هزار هکتار از محصولات باغی موجود در سطح استان در مقابل عوامل خطر مانند سیل، تگرگ، خشکسالی و سرما‌زدگی زیر پوشش بیمه قرار گرفتند.

شیشه‌فروش با بیان اینکه کشاورزان موجود در مناطق معتدل و گرم استان می‌توانند تا 15 دی ماه امسال نسبت به بیمه محصولات زراعی خود اعم از جو و گندم اقدام کنند، تأکید کرد: به صورت معمول استان در فصول پاییز و زمستان با مخاطرات جوی مواجه است و کشاورزان باید نسبت به بیمه محصولات خود در مقابل این مخاطرات اقدام کنند.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول