اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح:

بسیجیان ماهیت فتنه‌گران را برملا کردند

خبرگزاری فارس: مشاور عالی سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح گفت: بسیجیان در فتنه 88 به مقابله با فتنه‌گران و فریب‌خوردگان پرداخته و ماهیت آنان را برملا کردند.

بسیجیان ماهیت فتنه‌گران را برملا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مرتضی مداح صبح امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی در حسینیه ثارالله با یادآوری فتنه 88 اظهار داشت: در اوضاع و احوالی که مملکت ما از قانون اساسی منسجم برخوردار است و اصل ولایت فقیه در راس آن قرار دارد عده‌ای با اردوکشی خیابانی تلاش کردند تا جایگاه قانون و ولایت فقیه را نشانه گرفته و به آسیب برسانند.

وی ادامه داد: در آن زمان که فتنه‌گران داخلی و ایادی ستیزه‌گر خارجی آنها در صدد آشوب بودند بسیج با احساس مسئولیت در حالی که فقط در موقع حمله باید در میدان کارزار حاضر می‌شد به مقابله با فتنه‌گران و فریب‌خوردگان پرداخته و یک بار دیگر اوج فداکاری خود را در دفاع از اسلام و کیان آن نشان داد.

مشاور عالی سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح گفت: بسیجیانی که در جنگ تحمیلی با رشادت خود صدام را به زباله‌دان تاریخ سپرده بودند سعی کردند در خنثی شدن این فتنه‌ها نیز در میدان حاضر شده و تمام مظلوم‌نمایی فتنه‌گران و کشته‌های دست ساخته و مجالس ختم من‌درآوردی ماهیت آنها را برملا کنند.

مداح افزود: ملت هفت ماه به فتنه‌گران فرصت داد تا خط و رسم خود را از دشمنان این نظام جدا کنند اما گوش شنوایی برای این حرف‌ها و سخنان به حق نبود و در عاشورای سال 88 کاری کردند که حتی مسیحیان و یهودیان این کشور که عاشورا برایشان ارزشمند است از حرکت آنها در حیرت و تعجب ماندند.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: در این روز عده‌ای مزدور صفت اجانب‌پرست با کف ‌زدن‌ها و شکستن حرمت مسجد به مانند سلف خودشان رضاخان مجلس امام حسین را به تمسخر و شوخی گرفتند و با سرمایه‌های این ملت بازی جدیدی را آغاز کردند.

مشاور عالی سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح بیان داشت: به دنبال این رخداد همه مردم بدون توجه به رنگ و قوم و نژاد و زبان و رای به نامزد خاص به صحنه آمدند و برای همیشه بساط فتنه‌گران را برچیدند.

وی پیام مردم در 9 دی را برائت دایمی از فتنه‌گران توصیف کرد و افزود: در این اوضاع و احوال رهبری معظم انقلاب که برای این نظام از جان مایه گذاشتند بصیرت این ملت را ستودند.

مداح گفت: رهبر معظم انقلاب در سخت‌ترین شرایط از امام راحل حمایت کرده، در مسجد ابوذر ترور شده، شاهد شهادت یاران خود در حزب جمهوری بوده و در دوران دفاع مقدس و بعد از پذیرش قطعنامه نیز در میدان جهاد حاضر شده و ایثارگری جانانه‌ای را به نمایش گذاشتند.

مشاور عالی سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح بیان داشت: رهبر معظم انقلاب با اصرار امام در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و بعد از رحلت امام نیز با اصرار نمایندگان مجلس خبرگان در کرسی ولایت فقیه قرار گرفته‌اند و در این دو دهه با تمام وجود سعی کردند در حفظ نظام پیشگام باشند.

وی بیان داشت: ای کاش 40 میلیون رای را که مردم ایران در حماسه 22 خرداد 88 خلق کرده‌ بودند عده‌ای فتنه‌گر مخدوش نمی‌کردند و نام تقلب بر آن نمی‌گذاشتند چرا که ما می‌توانستیم از این ظرفیت رای در پیشبرد اهداف نظام اسلامی بیشتر از این استفاده کنیم.

انتهای پیام/62001/غ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول