اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس مشهد:

2 باند حرفه‌ای سرقت خودرو در مشهد متلاشی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس مشهد با اشاره به دستگیری 9 سارق سابقه‌دار از متلاشی شدن دو باند حرفه‌ای خودروهای سواری در این شهرستان خبر داد.

2 باند حرفه‌ای سرقت خودرو در مشهد متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،احد کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: افسران آگاهی کلانتری طبرسی شمالی مشهد با مشارکت آگاهانه شهروندان توانستند 6 سارق حرفه‌ای خودروهای سواری را دستگیر و 3 دستگاه خودروی مسروقه و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف کنند.

کریمی افزود: عملیات ردزنی این سارقان حرفه‌ای با گزارش چندین فقره سرقت خودرو به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفته بود که خوشبختانه شهروندان در ارائه گزارش‌های به موقع خود مبنی بر رفت و آمد مشکوک چند فرد ناشناس با خودرو‌های مختلف به منزلی مسکونی در بلوار طبرسی شمالی مشهد سرنخ بسیار خوبی را به دست ماموران انتظامی دادند و منجر به کشف این باند شدند.

وی بیان کرد: دو پسر و یک دختر جوان که از اعضای اصلی باند سرقت خودرو در اطراف مشهد بودند نیز در اقدام غافلگیرانه دیگری شناسایی و دستگیر شدند.

کریمی در ادامه گفت: افسران آگاهی کلانتری خلق‌آباد مشهد در پیگیری گزارش‌های مردمی مبنی بر رفت و آمد مشکوک این افراد، غروب روز گذشته آنان را ردزنی و به دام انداختند و اعضای این دو باند با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/70017/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول