اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

پیگیر افزایش بودجه عمرانی استان همدان هستیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه عمرانی استان همدان نسبت به استان‌های همجوار اندک است، که پیگیر افزایش آن از سوی رئیس جمهور هستیم.

پیگیر افزایش بودجه عمرانی استان همدان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ابراهیم کارخانه‌ای بعد از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان همدان با اشاره به حماسه‌آفرینی ملت ایران در 9 دی سال 88، اظهار کرد: ملت ایران در پرتو نور برخاسته از بصیرت، توانست تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی و یکپارچه در 9 دی در میدان حضور پیدا کند.

وی با بیان اینکه دشمنان هیچ گاه دست از سر ما برنداشته و هرگز نیز بر نمی‌دارد، افزود: دشمنان با ایران اسلامی مخالفند چرا که اسلام منافع آن‌ها را به خطر انداخته‌ است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان جنگ اقتصادی تمام‌عیاری را علیه ما شروع کرده‌اند، افزود: ‌همانطور که در دوران دفاع مقدس دشمنان استحکامات نظامی ما را مورد هدف قرار دادند، امروز نیز استحکامات نظامی ما مورد هدف قرار گرفته است.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن، ابراز داشت: از 11 تیر ماه سال جاری، یک کشتی خارجی در خلیج فارس برای بردن نفت ایران لنگر نیانداخته است اما به لطف خدا با تدابیر اندیشیده شده ما قادر هستیم با کشتی‌های خود نفت را صادر کنیم.

کارخانه‌ای تصریح کرد: با توجه به اینکه ایران اسلامی در مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان ایستادگی می‌کنند ملت در برابر فشارها باید مقاوم باشند تا از این جنگ تمام‌عیار اقتصادی نیز سربلند بیرون بیائیم.

وی با اشاره به روند اجرایی طرح‌های بزرگ در تحریم‌های اقتصادی اذعان کرد: آزادراه همدان ـ ساوه، راه آهن تهران ـ همدان، پروژه‌های مسکن مهر و... همه در حال انجام است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری مصوبات از سوی رئیس جمهور، وزرا و معاونان رئیس جمهور اظهار کرد: در مجموع ملاقات‌های صورت گرفته اینجانب با مقامات ارشد کشور، 144 دستور اخذ شد.

وی به اختلاف فاحش بودجه عمرانی همدان با سایر استان‌های غربی اشاره کرد و گفت: بودجه عمرانی استان کرمانشاه 252 میلیارد تومان، بودجه عمرانی لرستان 261 میلیارد تومان و بودجه عمرانی همدان 172 میلیارد تومان که با پیگیری از رئیس جمهور به دنبال افزایش آن هستیم.

کارخانه‌ای با اشاره به کارگران فصلی و ساختمانی که سرپناهی ندارند، تصریح کرد: بنده برای ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی، پیشنهاد کردم، نظام کارگران فصلی تشکیل شود که با تأ‌کید رئیس جمهور این کار صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: همدان با دارا بودن 2 هزار و 800 سرطانی به دنبال ایجاد مرکز تخصصی برای این سرطانی‌هاست که آن را پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: اشتغال اساسی‌ترین مسئله کشور است که باید راه‌های نو برای ایجاد اشتغال پیدا کنیم، و حرف‌های نو باید زد.

وی با بیان اینکه در مسئله سد تالوار بزرگترین مشکل قطر لوله‌های انتقال آب بود، افزود: با عقد قرارداد با فولاد مبارکه قرار است لوله‌های قطر بزرگ فولادی ساخته شود و در آبرسانی سد تالوار از آن استفاده شود.

کارخانه‌ای در پایان از تبدیل سیتم خنک‌کننده نیروگاه به سیستم خشک خبر داد و گفت: با تبدیل شدن سیستم خشک به سیستم خنک کننده، هشت چاه از 24 چاه از مدار خارج می‌شود.

انتهای پیام/89003/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول