اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی تشدید نظارت بر واحد‌های نانوایی در کهگیلویه و بویراحمد

5 واحد نانوایی متخلف در یاسوج پلمب شد

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی تشدید نظارت بر واحدهای نانوایی در کهگیلویه و بویراحمد، 5 واحد نانوایی متخلف در سطح شهر یاسوج پلمب شد.

5 واحد نانوایی متخلف در یاسوج پلمب شد

علی حیدری‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در پی تشدید نظارت بر واحدهای نانوایی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، پنج واحد نانوایی متخلف در سطح شهر یاسوج پلمب شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقوله نان از مسائلی است که با دقت و جدیت در پی اصلاح کیفیت آن هستیم و در همین راستا و با هدف ارتقای کیفیت نان و نظارت مستمر بر روند پخت آن سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان، اداره غله و استاندارد و تحقیقات صنعتی استان پیگیری ویژه در این مورد انجام خواهند داد.

 حیدری‌اصل تصریح کرد: در پی درخواست شهروندان و بازرسی‌های مستمر و شبانه‌روزی پنج واحد نانوایی متخلف در نقاط مختلف شهر شناسایی و پلمب شده‌ و اراده ما بر مبارزه با متخلفان و بالا بردن کیفیت نان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی عمده تخلفات این نانوایی‌ها را عدم پخت به موقع، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم جواز کسب و نیز خرید و فروش خودسرانه دانست.

این مسئول تصریح کرد: نان باکیفیت حق مردم است و نانوایان باید با اصلاح روند پخت و استفاده از دستگاه‌های مدرن و آرد مطلوب نان خوب و مرغوب در اختیار مردم قرار دهند، این انتظار به حق مردم است که با توجه به شرایط موجود نان که کالایی اصلی در سبد خانوار است به شکل مطلوب و قابل استفاده در اختیار آنها قرار گیرد.

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه کیفیت نان در این استان را راضی‌کننده دانست و نانوایان را به اصلاح شیوه‌های پخت و استفاده از آرد مرغوب جهت رسیدن به نقطه مطلوب توصیه و در این راستا تأکید کرد: هیچ بهانه‌ای را از سوی متصدیان نانوایی در راستای کم‌کاری‌ها قبول نداریم.

حیدری‌اصل خاطرنشان کرد: در کنار فراهم کردن بسترهای لازم برای ارتقاء سطح کیفی نان باید به آموزش افراد فعال در این صنف نیز توجه شود که خود گامی مهم در راستای تحقق اهداف دولت در زمینه ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مردم خواهد بود.

وی گفت: از شهروندان می‌خواهیم که هرگونه تخلف در نانوایی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را از طریق سامانه 124 اطلاع دهند تا از سوی معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان پیگیری شود.

انتهای پیام/82009/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول