اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه:

خانه باغ ترک اعتیاد به روش شکنجه درمانی در مراغه پلمپ شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: یک واحد کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز در مراغه که به روش شکنجه درمانی در خانه باغی اقدام به درمان معتدان می‌کرد، پلمپ شد.

خانه باغ ترک اعتیاد به روش شکنجه درمانی در مراغه پلمپ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، عیسی هاتفی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول گزارشات موثق از طریق منابع خبری مبنی بر اینکه شخصی به هویت «ی ـ ب» در خانه باغ خود واقع در اراضی یکی از روستاهای حوزه استحفاظی بدون مجوز قانونی مبادرت به پرپایی کمپ ترک اعتیاد کرده و با روش شکنجه درمانی اقدام به درمان معتادان می‌کند، موضوع در دستورکار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: پس از شناسایی و انجام تحقیقات لازم و هماهنگی با مقامات قضایی، عوامل این پلیس به اتفاق رئیس اداره بهزیستی شهرستان به محل مورد اعلامی اعزام و بعد از بازرسی تعداد 11 نفر معتاد مرد که در آن خانه باغ بدون هرگونه امکانات بهداشتی و درمانی تحت درمان بوده را مشاهده کردند.

هاتفی اضافه کرد: بعد از بازجویی‌های لازم از معتادان مبنی بر علت انتخاب خانه باغ (کمپ) برای ترک اعتیاد اظهار داشتند: خانواده آنها برای ترک اعتیاد و مداوا ، آنان را تحویل کمپ ترک اعتیاد شهرستان بناب داده ولی به لحاظ پلمپ کردن آن کمپ در یک هفته گذشته، معتادان را به طور غیرقانونی به این خانه باغ انتقال داده‌اند.

وی اظهار کرد: با هماهنگی دادستان محترم، محل مورد نظر پلمپ شده و معتادان برای درمان به کانون کمپ ترک اعتیاد گلستان مراغه معرفی و مالک باغ دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شد، ضمن اینکه تلاش برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مراغه گفت: شهروندان قبل از مراجعه به کمپ‌های ترک اعتیاد قبلاً از قانونی بودن مراکز مذکور اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک موارد را با شماره 110 با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/60007/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول