اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

بهره‌برداری از پل شهدای 6 بهمن آمل در دهه‌فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: پل رو گذر اوجی‌آباد آمل به نام شهدای شش بهمن نامگذاری و دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از پل شهدای 6 بهمن آمل در دهه‌فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اجرای 40 تمثال به نام سرداران شهدای محوری و عالمان بزرگ این شهرستان را به لحاظ بعد فرهنگی و روحی و روانی مناسب دانست و گفت: خوشبختانه این پروژه مورد استقبال شهروندان آملی قرار گرفته است.

فرماندار خاطر نشان کرد: در اجرای این پروژه پیشنهاد می‌شود که در ورودی و خروجی این شهر نیز تمثالی از عالمان و مفاخر بزرگ قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه پل روگذر اوجی‌آباد به دلیل مشکلات مالی ساخت آن به تعویق افتاده بود، اظهار داشت: این پروژه هم‌اکنون با تخصیص بودجه از سوی تملک دارایی در صورت شرایط جوی مناسب در ایام‌الله دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه نام این پل با یاد و خاطره شهدای جنگل در نظر گرفته شده، یادآور شد: با تصویب شورا  شهرستان پل اوجی‌آباد با این نام شناخته خواهد شد.

وی با تاکید بر کاهش حجم ترافیک در محور کمربندی امامزاده عبدالله (ع) به آغوذبن بیان داشت: این پروژه تا پایان سال جاری لاین اول آن به بهره‌برداری می‌رسد.

اکبرزاده با اعلام اینکه سه پروژه میدان چهل شهید آمل، پل جانبازان و بلوار شهید طبرسی پروژه‌های بزرگ شهرداری است که با تلاش و رضایتمندی در حال اجراست، اذعان داشت: با توجه به اعتمادسازی مسئولان برای خدمت‌رسانی به مردم این پروژه‌ها شش بهمن به مناسبت سالگرد حماسه سال 60 افتتاح می‌شود.

رئیس شورای ترافیک آمل تنها مانع در مسیر پروژه بلوار 35 متری شهید امین طبرسی را به دلیل یک ساختمان 4 طبقه بیان و عنوان کرد: هم‌اکنون با مالک پلاک فوق با پرداخت غرامت 5 میلیارد و 400 میلیون ریال به توافق رسیده و به زودی عملیات تخریب آن نیز آغاز می‌شود.

انتهای‌پیام/86011/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول