اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

پخش 2 تله فیلم از سیمای مرکز زنجان/ پخش 60 ساعت برنامه در دهه فجر

خبرگزاری فارس: معاون صدا و سیمای استان زنجان گفت: به مناسبت ایام دهه فجر دو تله فیلم از سیمای مرکز زنجان پخش می‌شود.

پخش 2 تله فیلم از سیمای مرکز زنجان/ پخش 60 ساعت برنامه در دهه فجر

رسول سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی برای همه مقاطع سنی در حوزه سیمای صدا و سیمای مرکز زنجان به مناسبت ایام دهه فجر پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه همه مخاطبان از جمله کودک، نوجوان و جوان در تولید برنامه‌های دهه فجر سیمای مرکز زنجان مورد توجه بوده است، خاطرنشان کرد: 10 برنامه ویژه با عنوان «گئجه‌لر» در سیمای مرکز زنجان پخش می‌شود.

معاون صدا و سیمای استان زنجان با بیان اینکه برنامه شجره طیبه نیز در زمینه بسیج در سیمای مرکز زنجان پخش می‌شود، تصریح کرد: برنامه 45 دقیقه‌ای نیز با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی تولید و پخش می‌شود.

*آشنایی نسل چهارمی‌ها با انقلاب از طریق صدا و سیما

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های «سلام زنجان»، «آلاچیق»، «جوان» و «نوجوان» نیز توسط سیمای مرکز زنجان پخش می‌شود، ادامه داد: هدف صدا و سیمای مرکز زنجان آشنا کردن نسل‌های سوم و چهارم با انقلاب اسلامی، ماهیت انقلاب و دستاوردهای آن است.

سهرابی با اشاره به پخش برنامه «پلاک» در سیمای مرکز زنجان، اضافه کرد: در این برنامه به شهدا و وصیت‌نامه آنها پرداخته می‌شود.

وی یادآور شد: برنامه‌های مختلفی چون «بیزیم اللر»، «امین امت»، «عرشیان»، «راهیان نور» و «شمیم آدینه» نیز توسط سیمای مرکز زنجان پخش می‌شود.

معاون صدا و سیمای استان زنجان با بیان اینکه دو تله فیلم «سوار در غبار» و «عبور از تاریکی» در دهه فجر از سیمای مرکز زنجان پخش می‌شود، خاطرنشان کرد: دو سرود نیز به صورت کلیپ آماده شده و در این ایام پخش می‌شود.

*پخش 60 ساعت برنامه از سیمای زنجان

وی با اشاره به اینکه بیش از 60 ساعت برنامه در ایام دهه فجر از سیمای مرکز زنجان پخش می‌شود، اظهار داشت: عمده این برنامه‌ها تولید خود صدا و سیما و بخشی نیز تامینی است.

انتهای پیام/73006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول