اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

پخش 14 هزار ساعت برنامه توسط صدا و سیما/صدا و سیمای زنجان بدون حاشیه است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: 14 هزار ساعت برنامه توسط صدا و سیمای مرکز زنجان پخش می‏شود.

پخش 14 هزار ساعت برنامه توسط صدا و سیما/صدا و سیمای زنجان بدون حاشیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاح رسمی 20 ساعته شدن رادیو زنجان اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز زنجان در طول هشت سال اخیر به منظور تقویت زیرساخت‎ها و توسعه آن گام‏های بسیار مهمی برداشته است.

وی با اشاره به اینکه حمایت سازمان صدا و سیمای کشور از صدا و سیمای مرکز زنجان بسیار قابل توجه بوده است، خاطرنشان کرد: پروژه‎‌های مهمی نیز به منظور ایجاد ظرفیت‏های جدید و تقویت زیرساخت‎ها در صدا و سیمای استان افتتاح و بهره‏برداری شده است.

استاندار زنجان وجود ظرفیت‎ها و قابلیت‏ها را در استان زنجان از دلایل عمده حمایت سازمان صدا و سیمای کشور برشمرد و یادآور شد: استان در ابعاد مختلف فرهنگی، انقلابی و مذهبی قابلیت‏های بسیار زیاد و قابل توجهی دارد.

وی با اشاره به اینکه وجود ظرفیت‎های خوب نیروی انسانی از دلایل دیگر حمایت سازمان صدا و سیمای کشور از صدا و سیمای مرکز زنجان است، ادامه داد: این مقوله از توفیقات مهم صدا و سیمای مرکز استان محسوب می‏شود.

رئوفی‎نژاد با بیان اینکه ارتقا برنامه‎های سیما از هشت ساعت به 20 ساعت بیانگر برنامه‎ریزی دقیق صدا و سیمای مرکز زنجان است، تصریح کرد: برنامه‎های صدا نیز از 12 ساعت به 20 ساعت ارتقا یافته است.

*ارتقای برنامه‎های صدا و سیمای زنجان به 20 ساعت

وی با تاکید بر اینکه بیش از 14 هزار ساعت برنامه در صدا و سیمای مرکز زنجان پخش می‏شود، یادآور شد: مبنای پخش هر مرکزی وجود ظرفیت‎ها و فضاها و اخبار مناسب است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز زنجان فضایی امن و بدون حاشیه است، ادامه داد: همه توان‏ها برای تولید برنامه متمرکز می‎شود.

وی با بیان اینکه امروز با افتتاح 20 ساعته شدن رادیو گام بلندتری در صدا و سیمای مرکز زنجان برداشته شده است، تصریح کرد: تقویت زیرساخت‎ها در اولویت برنامه‏ریزی‎های این مرکز بوده است.

رئوفی‏نژاد همچنین ضمن قدردانی از پوشش بسیار خوب صدا و سیمای استان زنجان از مراسم عزاداری روز هشتم و یازدهم محرم اظهار داشت: پوشش مراسم در سال‌جاری انسجام بیشتری داشته است.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول