اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت جوانان هلال احمر ملایر:

زمین ساختمان جمعیت جوانان هلال احمر ملایر تعیین تکلیف شود

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت جوانان هلال احمر ملایر با تأکید بر لزوم تعیین تکلیف زمین ساختمان این مجموعه گفت: این ملک چندین سال در اختیار جمعیت هلال احمر ملایر قرار دارد، اما هنوز مشخص نشده ملک در تصرف شهرداری است یا هلال احمر؟

زمین ساختمان جمعیت جوانان هلال احمر ملایر تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی‌مرتضی میرزایی بعد از ظهر امروز در همایش داوطلبین هلال احمر در ملایر با اشاره به اینکه داوطلبان از همه امکانات جامعه در راستای خدمت‌رسانی به مردم در حوادث و گرفتاری‌ها استفاده می‌کنند افزود: داوطلبان هلال احمر با هدف خدمت در امور مختلفی از جمله طرح‌های جهادی محرم و رمضان در روستاها، همراهی متخصصان و پزشکان در ویزیت رایگان بیماران، اجرای طرح‌های آموزشی برای اقشار مختلف به ویژه روستاییان، فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی داوطلبانه فعالیت دارند.

وی از اجرای طرح پنجره‌های امید (طرح ملی حمایت از سلامت و کرامت انسانی) خبر داد و گفت: این طرح با ابلاغ کشوری از سوی سازمان هلال احمر با هدف تحقق اهداف و وظایف انسان‌دوستانه، خیریه و عام‌المنفعه و همچنین حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها بدون در نظر گرفتن هیچ‌گونه تبعیضی اجرا می‌شود.

رئیس جمعیت جوانان هلال احمر ملایر بیان داشت: این طرح به عنوان حلقه اتصال توان توانمندان و نیاز نیازمندان گامی در راستای بهبودی و سلامت زندگی انسان‌های نیازمند برداشته تا پنجره امید را به روی خانواده‌های آسیب‌دیده و آسیب‌پذیر بگشاید.

وی افزود: در این طرح داوطلبان هلال احمر با توزیع فرم‌های مربوط به طرح بین خیران نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی این افراد به نیازمندان اقدام می‌کنند.

میرزایی با بیان اینکه این طرح از آذرماه سال جاری در ملایر شروع شده و تا اسفندماه ادامه دارد، ابراز داشت: همه افراد متمکن می‌توانند به صورت هفتگی، ماهانه، فصلی، سالانه و برای حداقل یک بار و یا در زمان اعلام نیاز هلال احمر در این طرح شرکت کنند.

*عضویت 9 هزار داوطلب در هلال احمر ملایر

وی در ادامه از عضویت 9 هزار داوطلب در هلال احمر ملایر خبر داد و گفت: عضویت داوطلبان از 3 هزار نفر در سال‌های گذشته به 9 هزار نفر در سال جاری رسیده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر ادامه داد: سازمان جوانان هلال احمر شهرستان ملایر آماده عضوگیری از همه جوانان متعهد برای خدمت به مردم در حوادث و مشکلات مختلف است.

وی به زمین ساختمان جوانان جمعیت هلال احمر ملایر در خیابان شهدا اشاره کرد و عنوان داشت: این ملک چندین سال در اختیار جمعیت هلال احمر ملایر قرار دارد، اما هنوز مشخص نشده ملک در تصرف شهرداری است یا هلال احمر؟

میرزایی بر لزوم حل هر چه سریع‌تر این مشکل تأکید کرد و گفت: مسئولان و نمایندگان شهرستان در این راستا هلال احمر را یاری کنند.

وی عنوان کرد: با اختصاص این زمین، امکانات و تجهیزاتی چون، درمانگاه شبانه‌روزی، داروخانه، استخر شنا و سالن ورزشی برای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر ملایر احداث خواهد شد.

رئیس جمعیت جوانان هلال احمر ملایر از فعالیت دو پایگاه امداد جاده‌ای سازمان هلال احمر ملایر در محورهای ورودی این شهرستان به صورت شبانه‌روزی خبر داد و افزود: در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و حادثه‌دیدگان، ماشین نجات نیز در ملایر خریداری شده که با پیگیری و حمایت نمایندگان تجهیزات داخلی آن نیز به زودی تهیه خواهد شد.

در پایان این مراسم از داوطلبان نمونه و پیشکسوت ملایر و اعضای شورای اجرایی جمعیت هلال احمر این شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/89013/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول