اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری فارس:

خشکسالی باعث محرومیت بخش کردیان شده است

خبرگزاری فارس: مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: خشکسالی باعث محرومیت بخش کردیان شده است.

خشکسالی باعث محرومیت بخش کردیان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، یحیی صادقی، بعد از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه بخشدار کردیان جهرم اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک جایگاه ویژه در دنیا دارد و دشمنان درصدد تخریب، فضاسازی و ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم هستند.

وی با بیان اینکه اعمال فشار دشمنان به ایران نشان از اهمیت این کشور در سطح جهان است، افزود: فشارهای وارده به کشور ایران منحصر به دیروز و امروز نبوده بلکه دشمنان از 30 سال گذشته تاکنون با استفاده از تمام ترفندهای خود در صدد ضربه زدن به این کشور بوده و ماجرای فتنه 88 نیز که منجر به قیام 9 دی مردم شد نمونه‌ای از این‌گونه اقدامات دشمنان است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با اشاره به تلاش استکبار برای عدم پیشرفت و توسعه ایران، گفت: استکبار در شرایط فعلی تمام توان خود را به کار گرفته تا در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی هر گونه اقدام در راستای فشار به این کشور را انجام دهد.

وی با اشاره به بهران شدید اقتصادی در کشورهای غربی، ابراز داشت: طبق فرمایشات رهبری معظم انقلاب پیروزی از آن کشور ما بوده و دشمن روز به روز رو به اضمحلال و نابودی است.

صادقی با اشاره به تقویت روحیه وحدت و امیدبخشی در جامعه، بیان کرد: ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم و جدا کردن آنها از حاکمیت از جمله کارهایی است که دشمنان به آن دلبسته‌اند.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به قدمت بالای بخش کردیان جهرم و لزوم رسیدگی به مشکلات آن توسط مسئولان گفت: بخشی از مشکلات این بخش مشکل خشکسالی بوده و باید در راستای سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی و غیرکشاورزی برای آبادانی آن استفاده کرد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از تلاش‌های عبادالله نوروزی بخشدار سابق کردیان تقدیر و با حکم استاندار فارس مجتبی براکه به عنوان بخشدار جدید این بخش منصوب شد.

انتهای پیام/ 2448/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول