اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

اجرای آثار فاخر تئاتر نیازمند حمایت‌های مادی مسئولان است

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای چندین اثر فاخر در طول سال در این استان در صورت حمایت‌های مادی و معنوی لازم تحقق خواهد یافت.

اجرای آثار فاخر تئاتر نیازمند حمایت‌های مادی مسئولان است

حجت‌الله شیروانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: تئاتر هنر تاثیرگذاری است، چراکه با استفاده از زبان تئاتر می‎توان بسیاری از مفاهیم ارزشمند را به خوبی و رسا به مخاطبان انتقال داد.

وی با بیان اینکه باید تئاتر را بین عموم مردم رواج دهیم، عنوان کرد: باید تلاش کنیم این هنر ارزشمند روز به روز بیش از پیش تقویت و شکوفاتر شود.

شیروانی از آمادگی جامعه تئاتر استان برای اجرای چندین اثر فاخر در طول سال در صورت حمایت‌های مادی و معنوی لازم خبر داد و گفت: با توجه به مجموعه فعالیت‌های  ارشاد اسلامی استان در برپایی جشنواره‌های مختلف تئاتر لازم است تا حمایت جدی‌تر از این اداره و همچنین حوزه هنری استان برای حمایت برگزاری اجراهای عمومی در طول سال شود.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه چراغ نمایش و سایر هنرها با حمایت‌های جدی از تولید و ارائه مستمر آثار روشن خواهد ماند، خاطرنشان کرد: تئاتر یکی از هنرهایی است که حضور مخاطب به ویژه از اقشار مختلف مردم آن را پایدار و ماندگار می‌سازد.‏

این مسئول متذکر شد: چیزی که در تئاتر ارزشمند است نزدیکی حداکثری مخاطب و دست اندرکاران اثر هنری است که همین امر به تاثیرگذاری یک تئاتر کمک صد چندان می‌کند.

شیروانی با اشاره به تاثیرگذاری هنر به ویژه تئاتر، اذعان داشت: با فراهم سازی بستر لازم برای ارائه آثار فاخر هنرمندان می‎توان مفاهیمی ارزشمند را به سهولت به نسل جوان انتقال داد.

انتهای پیام/68001/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول