اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‎ای گلستان خبر داد

استخدام رسمی 35 نیروی حق‎التدریسی در فنی وحرفه‎ای گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی وحرفه‎ای گلستان از استخدام رسمی 35 نیروی حق‎التدریسی در فنی وحرفه‎ای گلستان خبر داد.

استخدام رسمی 35 نیروی حق‎التدریسی در فنی وحرفه‎ای گلستان

ابوطالب جلالی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با توجه به اینکه جذب نیروهای حق‎التدریس در اداره فنی وحرفه‎ای گلستان به منظور بالا بردن سطح کیفی و کمی آموزش و مهارت‎آموزی از سال 1384 آغاز شده و تا به امروز بالغ بر 100 مربی با این اداره همکاری دارند که در حال حاضر موفق شده‎ایم مجوز استخدام 35 نفر را بگیریم.

وی تصریح کرد: تمامی افرادی که به صورت حق‎التدریس با اداره فنی وحرفه‎ای همکاری دارند بیمه و از خدمات بازنشستگی بهره‎مند هستند و در اولویت استخدام سازمان در مراحل بعدی قرار دارند.   

جلالی خاطرنشان کرد: رشته‎هایی مثل تاسیسات از قدیمی‎ترین رشته‎های فنی وحرفه‎ای هست که با استقبال خوبی هم روبرو هستند ضمن اینکه در تلاش هستیم تا مشکل شهرستان‎ها و مناطقی که فاقد چارت آموزشی مشخص هستند مرتفع و در عین حال آموزش‎های فنی وحرفه‎ای جدید مثل پرورش کرم ورمی کمپوست در آموزش‎های ما گنجانده شود که برای این منظور با یک مربی کاربلد و باتجربه هم قرارداد همکاری امضا کرده‎ایم.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‎ای گلستان اضافه کرد: در اعطای تسهیلات مربوط به مشاغل خانگی برای افرادی که از مراکز فنی و حرفه‎ای مدرک گرفته‌اند یک میلیارد و 250 میلیون تومان اعتبار جذب و در اختیار متقاضیان قرار دادیم که 95 درصدد افراد را شامل می‎شود و تلاش می‎کنیم پنج درصد باقیمانده هم با استفاده از طرح‎های جایگزین از خدمات بانکی بهره‎مند شوند.

انتهای پیام/2307/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول