اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی نیشابور خبر داد

برگزاری مراسم «زیارت از راه دور» پیامبر اکرم(ص) در نیشابور

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیشابور از قرائت دعای «زیارت از راه دور» پیامبر اسلام (ص) در سالروز رحلت ایشان خبر داد.

برگزاری مراسم «زیارت از راه دور» پیامبر اکرم(ص) در نیشابور

حجت‌الاسلام اسماعیل مقری‌مؤذن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، افزود: این مراسم در روز 28 صفر مصادف با جمعه 22 دی ماه متناسب با تصمیم هیئت امنا در روز جمعه بعد از دعای ندبه یا مراسم ویژه عزاداری یا قبل از نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی در دو مسجد جامع و صاحب‌الزمان(عج)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط کانون‌های فرهنگی و هنری در پنج مسجد و اداره اوقاف و امور خیریه در 9 بقعه متبرکه میزبان عزاداران حضرت رسول ‌اکرم(ص) هستند.

امام جمعه نیشابور با اشاره به اقدامات هتاکانه دشمنان اسلام به سرکردگی‌ صهیونیست‌ها علیه رسول صلح و مهربانی، تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید در لزوم برخورد با اقدامات دشمنان و آگاهی‌بخشی اقشار جامعه، برگزاری مراسم ویژه در بزرگداشت مناسبت‌های دینی، ضروری و انکارناپذیر است.

وی ادامه داد: هیئات و مساجد مذهبی نیشابور مراسم یکپارچه در عزای حضرت خاتم‌النبیین(ص) و امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌کنند.

مقری یادآور شد: این مراسم از سوی ائمه جمعه شهرستان با همکاری ستادهای نماز جمعه و با حضور پرشور مردم در شهرستان خرو، درود، قدمگاه و اسحاق‌آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70017/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول