اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

روحانیون شهید علمداران عرصه شهادت هستند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس گفت: روحانیون شهید دوران جنگ تحمیلی در واقع علمداران عرصه شهادت هستند.

روحانیون شهید علمداران عرصه شهادت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود احمدی بیغش ظهر امروز در یادواره شهدای روحانی خراسان شمالی اظهار کرد: مجالسی که به نام شهدا برگزار شده از زمین تا آسمان با مجالسی که برای اموات گرفته می‌شود تفاوت دارد.

وی با تاکید بر اینکه همواره باید یاد شهدا گرامی داشته شود، تصریح کرد: در این میان شهدای روحانی پیشقراولان عرصه جهاد و شهادت بودند و در راه دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی شربت شهادت را نوشیدند.

احمدی بیغش افزود: امروز روحانیت شمعی بوده که مسیر هدایت جامعه را روشن کرده و راه را از بیراه نشان می‌دهند.

وی همچنین استقبال مردم خراسان شمالی در 19 مهرماه امسال از رهبر انقلاب اسلامی در مهرماه امسال را گوشه‌ای از غیرت دینی آنان عنوان کرد و گفت: حضور مردم این خطه ولایتمدار در استقبال از رهبری نظام اسلامی را بیمه کرد.

امام جمعه بجنورد هم در این مراسم وجود 72 شهید روحانی در استان خراسان شمالی را برگ زرینی برای افتخارات استان برشمرد.

حجت‌الا‌سلام ابوالقاسم یعقوبی با اشاره به نقش عظیم روحانیت در پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اظهار کرد: امروز هم علما و روحانیت در صف اول مبارزه با جنگ نرم و توطئه‌های دشمنان قرار دارد.

وی با اشاره به حضور مردم خراسان شمالی در مراسم استقبال از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تصریح کرد: آنان با این حضور خود در واقع اعلام داشتند که تا خون در رگ ماست آیت‌الله خامنه‌ای امام ماست و همچنین خامنه‌ای کوثر است ولایتش ولایت حیدر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی که، «من از سفر به خراسان شمالی لذت بردم» یاد‌آور شد: برای مردم استان ولایت خراسان شمالی توفیق بزرگی بود که میزبان نائب امام زمان (عج) باشند.

به گزارش فارس، یادواره 72 شهید روحانی خراسان شمالی در مسجد انقلاب بجنورد با حضور خانواده شهدا، روحانیون، مردم و مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/63002/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول