اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

دومین نشست هم‌اندیشی آسیب‌شناسی طلاق در بروجرد برگزار شد

خبرگزاری فارس: دومین نشست هم‌اندیشی آسیب‌شناسی طلاق در اداره ارشاد بروجرد برگزار شد.

دومین نشست هم‌اندیشی آسیب‌شناسی طلاق در بروجرد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، نادر ارجمندی رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد ظهر امروز در دومین نشست هم‌اندیشی آسیب‌شناسی طلاق در اداره ارشاد بروجرد گفت: شورای فرهنگ عمومی به دنبال یک کار تشکیلاتی در حل معضل طلاق در بروجرد است و در این راستا نیاز به همکاری تمام دستگاه‌های مربوطه است که دانشگاه‌ها به عنوان بازوی توانمند تحقیقاتی می‌توانند در این زمینه کمک‌های فراوانی داشته باشند.

در ادامه این نشست رئیس موسسه آموزش عالی آفرینش گفت: برگزاری کارگاه‌های فرهنگی و علمی، نشست‌های علمی و فرهنگی با موضوع طلاق در جامعه و آثار مخرب آن برای اقشار جامعه به ویژه دانشجویان و جوانان امری لازم و ضروری است.

قوامین اضافه کرد: موسسه آفرینش در این زمینه دفتر مشاوره جهت راهنمایی دختران و پسران دانشجو به منظور آگاهی‌بخشی و راهنمایی آنان جهت انتخاب صحیح تشکیل داده است.

وی بیان کرد: این موسسه سعی دارد، در حوزه دانشگاهی، گروه‌های دانشجویی را به سمت کارهای تحقیقاتی با موضوع طلاق راهنمایی کند.

به گزارش خبرنگار فارس در بروجرد، این نشست دومین نشست آسیب‌شناسی طلاق است که روز گذشته در دانشگاه آیت‌الله بروجردی و امروز در اداره ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شده است.

انتهای پیام/2304/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول