اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شهردار منطقه 20:

فعالیت کارگروه‌های اجرایی سامانه HSE در منطقه 20 آغاز شد

خبرگزاری فارس: قائم مقام شهردار منطقه 20 گفت: با استقرار سامانه مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE-M) در این منطقه کارگروه‌های اجرایی این سامانه تشکیل و آغاز به کار کردند.

فعالیت کارگروه‌های اجرایی سامانه HSE در منطقه 20 آغاز شد

اصغر عطائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از آغاز فعالیت کارگروه‌های اجرایی سامانه HSE در منطقه 20 خبر داد و گفت: پنج کارگروه اجرایی سامانه مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست در زمینه‌های آموزش، ارزیابی ریسک، مستندات، پیاده‌سازی و اجرای سیستم و ممیزی داخلی تشکیل و فعالیت‌های اجرایی خود را آغاز کردند.

رئیس سامانه HSE در منطقه 20 با اشاره به اینکه تاکنون 640 نفر ساعت آموزش برای کارگروه‌های اجرایی سامانه HSE برگزار شده است، خاطرنشان کرد: طرح استقرار سامانه مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست این منطقه با هدف اجرای طرح‌های عملیاتی کاهش خطرات و یکپارچه سازی تمام فعالیت‌های موازی شهرداری در ارتباط با بهداشت، ایمنی و محیط زیست در این منطقه آغاز شده است.

وی در ادامه تبدیل تمام برنامه‌های بهداشت، ایمنی و محیط زیست از رویکرد واکنشی به رویکرد پویا و پیشگیرانه را از دیگر اهداف این سامانه برشمرد و تصریح کرد: با استقرار سامانه HSE تمام فعالیت‌ها و فرآیندهای شهرداری به‌نحوی مورد مدیریت و کنترل قرار می‌گیرد که موجب کاهش هزینه‌ها و توسعه اقتصادی شود.

قائم مقام شهردار منطقه 20 در پایان بیان داشت:‌ استقرار مدیریت یکپارچه HSE به‌عنوان موفق‌ترین گزینه برای کاهش حوادث و هزینه‌های ناشی از آن، مقدمه‌ای برای پیوستن به شهرهای پایدار محسوب می‌شود و به این ترتیب مجموعه شهرداری منطقه 20 برای عملیاتی شدن آن از تمام تلاش و توان خود استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/2462/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول