اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک

سند کارگروه تخصصی حمل و نقل فارس تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: سند کارگروه تخصصی حمل و نقل، شریان‌های حیاتی، بلایای جوی و طوفان استان فارس در آینده‌ای نزدیک تدوین می‌شود.

سند کارگروه تخصصی حمل و نقل فارس تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، هوشنگ عشایری در نشستی که با حضور مدیرکل امور بحران استانداری فارس برگزار شد، اظهار داشت: فارس به دلیل گستردگی و پهناور بودن شاهد بلایای طبیعی بسیاری مانند سیل، زلزله، طوفان، ریزگرد و ... است که در حوزه‌های شریانی و حمل و نقل، تاثیر بسیاری می‌گذارند.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس با بیان اینکه اگر در برابر حوادث برنامه نداشته باشیم دچار معضلات فراوان می‌شویم ،گفت: باید در کارگروه تخصصی حمل و نقل، شریان‌های حیاتی، بلایای جوی و طوفان این استان برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام دهیم و برای اتفاقات احتمالی آمادگی کامل داشته باشیم.

وی همچنین بر شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها در این زمینه تاکید کرد.

مدیرکل امور بحران استانداری فارس نیز گفت: لازمه هر اقدامی داشتن برنامه است و اگر در حالت بحران برنامه‌ریزی نباشد مواردی مانند امداد، نجات، بازسازی و ... در تاثیر قرار می‌گیرند و دچار هرج و مرج می‌شوند.

محمد فیاض‌پور گفت: با تدوین سند راهبردی در بخش حمل و نقل می‌توانیم به آمادگی بسیاری در این زمینه برسیم چرا که داشتن اطلاعات کامل و جامع در مرحله نخست اهمیت قرار دارد.

مدیرکل امور بحران استانداری فارس در پایان گفت: استان فارس به دلیل پتانسیل‌های فراوانی که دارد می‌تواند در حوزه مدیریت بحران موفق ظاهر شود که این مهم نیازمند آموزش و برنامه‌ریزی‌های دقیق است.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول