اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس خبر داد

رشد 85 درصدی پروژه‎های مسکن مهر در گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: پروژه مسکن مهر گنبدکاووس در حال حاضر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رشد 85 درصدی پروژه‎های مسکن مهر در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نورالله نوراللهی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد از حضور مردم ولایی شهرستان گنبدکاووس در بزرگداشت حماسه 9 دی قدردانی کرد و اظهار داشت: پروژه‎های دو سایت باقیمانده مسکن مهر باید هر چه سریع‎تر به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اجرای پنج پروژه اختصاصی و شش پروژه عمومی مهر ماندگار در شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: اجرای پروژه‎ها و اتمام آنها از اولویت‎های عمرانی شهرستان است.

رضایت ارباب رجوع شرط کلیدی برای مدیران است

فرماندار شهرستان گنبدکاووس اذعان داشت: رضایت ارباب رجوع شرط کلیدی برای مدیران است، رعایت محبت، متانت و ملاحظه سه میم مدیریت است.

وی با اشاره به ویژگی‎های یک مدیر خلاق و کارآمد گفت: یک مدیر خلاق باید به کارگروهی اعتقاد داشته باشد چون هماهنگی بین مدیران و اعتقاد به کار گروهی زمینه‌ساز توسعه و موفقیت است.

نوراللهی حق را جاده باریکی دانست که باید به سختی از آن عبور کرد و کسانی می‎توانند از آن عبور کنند که اهلش باشند.

وی در ادامه افزود: عدالت یکی از مقدس‌ترین آرمان‎هایی است که ملت‎ها برای آن برخاسته و گاهی قیام کرده‌اند.

تفویض اختیار بر مبنای توانمندی افراد یک مسئله مهم در کار اجرایی

فرماندار شهرستان گنبدکاووس اعتقاد به سلسله مراتب اداری و تفویض اختیار بر مبنای توانمندی افراد را یکی از مسائل مهم در عرصه کار اجرایی دانست و با اشاره به تعامل بیشتر مدیران با نماینده مجلس و ائمه جمعه و استفاده از توان و ظرفیت فرماندار و نماینده در سطوح استانی و ملی بر لزوم آگاهی مدیران از مشخصات پروژه‌ها و شکوفا کردن قابلیت‎های شهرستان تاکید کرد.

نوراللهی گفت: جلب سرمایه‌گذاران برای جذب اعتبارات توسعه بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال از موارد مهمی است که باید مورد توجه مدیران باشد.

اطلاع‌رسانی به موقع اقدامات انجام شده باید مورد توجه مدیران باشد

وی پاسخگویی مطلوب به درخواست ارباب رجوع، آمادگی کامل مسئولان برای ارائه گزارش از وضعیت ارباب جمعی و پروژه‎های تحت مدیریت و اقدامات در دست اجرا، اعلام به موقع پروژه‌های قابل افتتاح دارای 100 درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه‎ها با سوابق امور اداری انجام شده، هماهنگی لازم مدیران با فرماندار، اطلاع‌رسانی به موقع اقدامات انجام شده و همراهی و هماهنگی بین دستگاهی و پاسخ سریع دستگاه‎ها به استعلامات مردمی و سایر دستگاه‎های و رعایت کامل سلسله مراتب اداری را از نکاتی دانست که باید مورد توجه مدیران باشد.

انتهای پیام/2307/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول