اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار ابهر:

همایش سبک زندگی برای بانوان ابهری برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار ابهر با اشاره به فعالیت‏های فرهنگی در دهه مبارک فجر در شهرستان ابهر، گفت: همایش سبک زندگی برای بانوان در شهرستان ابهر برگزار می‏شود.

همایش سبک زندگی برای بانوان ابهری برگزار می‏شود

زینب نظیفی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فعالیت‏های فرهنگی بانوان در دهه مبارک فجر به شکل گسترده‏ای در شهرستان ابهر اجرایی خواهد شد.

وی با تاکید بر فعالیت فرهنگی با موضوعات دینی و انقلابی، یادآور شد: گفتمان دینی با موضوع انقلاب و دانش‏آموزان برنامه‏ریزی شده است.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار ابهر به برگزاری مسابقات ورزشی در دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: مسابقات مختلف ورزشی برای بانوان در شهرستان تدارک دیده شده است.

وی به رشته‏های ورزشی اشاره کرد و یادآور شد: مسابقه ژیمناستیک و طناب‏کشی از جمله برنامه‏های ورزشی مصوب است.

نظیفی از تقدیر بانوان ورزشکار در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: به دو نفر از ورزشکاران مدال‌آور در رشته ورزشی هدایایی داده خواهد شد.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار ابهر ادامه داد: این دو ورزشکار از مدال‌آوران جهانی در رشته‏های رزمی هستند.

وی به دیگر برنامه‏های فرهنگی بانوان در ابهر اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی از جمله برنامه‏های مهم برای بانوان شهرستان ابهر است.

نظیفی با اشاره به مسابقات قرآنی برای بانوان، گفت: ترویج ارزش‏های اسلامی در قالب برنامه‏های قرآنی از برنامه‏های مصوب است.

 

 

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار ابهر برپایی نمایشگاه‏های فرهنگی با موضوعات مختلف را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: برنامه‏های مناسبی برای برپایی نمایشگاه در دهه مبارک فجر مصوب شده است.

وی به برپایی نمایشگاه وحدت و نقش زنان در دوران انقلاب اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های شاخص امور بانوان برپایی این نمایشگاه است.

نظیفی به نقش حجاب و عفاف در فرهنگ ایرانی اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: کارگاه‏های آموزشی مناسبی در این راستا برگزار خواهد شد.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار ابهر توجه به نقش بانوان در امور اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران زمینه مناسبی برای فعالیت بانوان در عرصه‏های مختلف فراهم شده است.

وی فعالیت بانوان در همه عرصه‏ها را خواستار شد و اظهار داشت: باید با برنامه‏ریزی مناسب بانوان را برای فعالیت‏های اجتماعی ترغیب کرد.

انتهای پیام/73002/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول