اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش جیرفت:

باید با تهاجم فرهنگی مبارزه کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: در نظام جمهوری اسلامی باید با تهاجم فرهنگی مبارزه کنیم تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم و یکی از این راه‌ها اجرای اقتصاد مقاومتی است.

باید با تهاجم فرهنگی مبارزه کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت عبدالمجید سالاری در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی باید با تهاجم فرهنگی مبارزه کنیم تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم و یکی از این راه‌ها اجرای اقتصاد مقاومتی است.

وی با برشمردن اهمیت نقش اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش افزود: هر کس با توجه به توانایی خود در مسیر ایثار و شهادت پیش رود، این مشکلات رفع می‌‌شود و باید در این راستا انجام اقدامات فرهنگی را در دستور کار خود قرار دهیم. 

سالاری با اشاره به برنامه‌ریزی برای عصر روز عاشورای سال آینده در شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: ما باید با همکاری ادارات ذیربط عزاداری مراسم‌های روز عاشورا را ساماندهی کنیم و با این اقدامات و همکاری برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌توانیم در عصر عاشورا برنامه‌ریزی خوبی انجام دهیم.

حجت‌الاسلام فرزاد احمدیوسفی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت نیز در این جلسه اظهار داشت: در راستای ساماندهی هیئت‌های مذهبی شهرستان جیرفت اقدامات خوبی صورت گرفته است و راهکارهای مطلوبی نیز بررسی شده است.

وی افزود: برای ساماندهی هیئت‌های مذهبی نیازمند امکاناتی نیز هستیم که باید در این راستا همکاری از سوی مسئولان صورت گیرد و شاهد برگزاری مطلوب‌تر برنامه‌های مذهبی در سطح شهر باشیم.

انتهای پیام/2655/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول