اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جیرفت:

به‌کارگیری وصایای شهدا مبارزه با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: ما زمانی می‌توانیم با تهاجم فرهنگی مبارزه کنیم که وصایای شهدا را به کار ببندیم و رفتار این اسوه‌های ایثار را سرمشق خود قرار دهیم.

به‌کارگیری وصایای شهدا مبارزه با تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عبدالمجید سالاری بعد از ظهر امروز در نشست مدیران و مربیان پرورشی این شهرستان با بیان اینکه شهدا تابع ولایت بودند، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت در هشت سال دفاع مقدس سبب صدور انقلاب اسلامی به جهان شده است.

وی با بیان اینکه با بررسی دستاوردهای دوران دفاع مقدس می‌بینیم، تنها فرهنگی که می‌تواند جلوی تهاجم فرهنگی دشمن را بگیرد فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: ما زمانی می‌توانیم با تهاجم فرهنگی مبارزه کنیم که وصایای شهدا را به کار ببندیم و رفتار این اسوه‌های ایثار را سرمشق خود قرار دهیم.

سالاری با بیان اینکه در طول مبارزه کفر با اسلام تنها جایی که کفر بر ما غلبه کرد که توانست به فرهنگ ما نفوذ کند، تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن همه راه‌ها را علیه نظام و ملت ما به کار برد اما نتیجه دریافت نکرد.

وی با بیان اینکه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باید از فرهنگ شهادت استعانت بگیریم، خاطرنشان کرد: ما باید مسئولیت‌ها و نقش‌های خود در جامعه را ایفا کنیم و به آنچه که می‌گوییم عمل کنیم که با این روش می‌توانیم الگو باشیم و در قلب‌ دیگران نفوذ کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت با بیان اینکه ما باید از خود و فرزندانمان آغاز کنیم، گفت: دانش‌آموزان زیربنای یک جامعه هستند و اگر در یک جامعه ناهنجاری وجود دارد، نتیجه عملکرد ضعیف ما در این نهاد است.

انتهای پیام/80002/گ/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول