اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

66 تن برنج به بازار دزفول تزریق می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول از تزریق 66 تن برنج به بازار در آینده نزدیک خبر داد.

66 تن برنج به بازار دزفول تزریق می‌شود

کیومرث سعیدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول با تایید کمبود برنج در بازار  اظهار داشت: برای رفع این مشکل در حال رایزنی هستیم تا با تزریق برنج خارجی به بازار در راستای کاهش مشکلات گامی اساسی برداریم.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار دزفول بسیار دقیق است، تاکید کرد: در شرایط کنونی با سرکشی به انبارهای موجود در دزفول با انبار کردن هر کالای اساسی برخورد می‌کنیم و معتقدیم باید بازار از وجود محصولات و کالاهای اساسی اشباع شود تا مشکلی برای مصرف‌کنندگان ایجاد نشود.

سعیدی‌نیا افزود: با هماهنگی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان قرار شده است 66 تن برنج از عاملان وارد کننده به کشور خریداری و به بازار دزفول تزریق شود تا مشکل کمبود این کالا در بازار به حداقل کاهش پیدا کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول افزود: گفت در حال حاضر برنج ایرانی با نام تجاری دانیال، چمپا، هندی دانه کوتاه در سطح بازار دزفول موجود است.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه مشتریان بیشتر متقاضی خرید برنج‌های هندی دانه بلند هستند که تقاضای زیاد آنها برای خرید موجب گرانی‌های اخیر و کمبود برنج شده است.

سعیدی‌نیا تاکید کرد: مردم بهتر است با استفاده از برنج ایرانی از تولیدات داخلی کشور حمایت کنند.

انتهای پیام/72006/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول