اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نماینده مردم جیرفت در مجلس:

صرفه‌جویی راهکار مهم اجرای اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: صرفه‌جویی یکی از راهکارهای مهم در زمینه اجرای اصل اقتصاد مقاومتی در کشور است.

صرفه‌جویی راهکار مهم اجرای اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت فرامرز امیری در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: باید در اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور بر اساس بیانات مقام معظم رهبری حرکت کنیم و اجرای این مهم نیازمند فرهنگ‌سازی در خانواده‌ها است.

وی با بیان اینکه بحث صرفه‌جویی یکی از راهکارهای مهم در زمینه اجرای اصل اقتصاد مقاومتی در کشور است، افزود: باید جلوی خام‌فروشی محصولات کشاورزی در جنوب استان گرفته شود.

امیری تصریح کرد: باید مردم را به سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تشویق کرد و در زمینه صادرات و فرآوری محصولات اقدام کنیم و همچنین با این اقدام دست دلالان را از سرمایه مردم کوتاه می‌شود.

وی بیان کرد: کیفیت فروش محصولات کشاورزی را باید بالا ببریم و در این راستا دولت و سازمان استاندارد کشور روی این موضوع کار کنند.

امیری گفت: برای تحقق بحث اقتصاد مقاومتی باید از نظرات صاحب‌نظران و اساتید حوزه و دانشگاه نیز استفاده شود و مبنای علمی همواره در اجرای این اصل مورد تاکید قرار گیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

انتهای پیام/2655/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول