اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل ارشاد هرمزگان خبر داد

مراسم زیارت رسول اکرم (ص) در هرمزگان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از برگزاری مراسم زیارت رسول اکرم (ص) در 28 صفر در بندرعباس و شهرستان‌های هرمزگان خبر داد.

مراسم زیارت رسول اکرم (ص) در هرمزگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، انوشیروان پیشدار طی نشستی در این خصوص گفت: مراسم زیارت رسول اکرم (ص) همزمان با جمعه 22 دی ماه برگزار می‌شود و ستاد برگزاری این مراسم در بندرعباس تشکیل و برنامه‌ریزی‌های مقدماتی آن صورت پذیرفته است.

وی افزود: تاکنون دو جلسه هماهنگی با محوریت فرمانداری بندرعباس و با حضور سازمان‌ها و نهادهای مختلف تشکیل شده است و همچنین با فرمانداران شهرستان‌ها نیز برای برگزاری این مراسم با شکوه هماهنگی انجام گرفته است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: به احتمال قوی مراسم زیارت رسول اکرم(ص) در محل امامزاده سید مظفر بندرعباس مورخ جمعه 22 دی ماه برگزار می‌شود که متعاقباً زمان و مکان دقیق آن اعلام خواهد شد.

پیشدار اضافه کرد: امسال چهارمین سالی است که مراسم زیارت رسول اکرم (ص) در هرمزگان برگزار می‌شود و این اقدام می‌تواند نقش مهمی در انتقال سیره و شخصیت پیامبر عظیم الشأن (ص) اسلام داشته باشد.

وی افزود: این مراسم همراه با سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه و مرثیه سرایی مداحان مطرح اهل بیت (س) است.

انتهای پیام/88007/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول