اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده لردگان در مجلس شورای اسلامی:

صنایع کوچک لردگان در آستانه ورشکستگی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: صنایع کوچک در این شهرستان جوابگو نبوده و اغلب این صنایع با ورشکستگی و تعطیلی مواجه شده‌اند.

صنایع کوچک لردگان در آستانه ورشکستگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید جلیل در نشست کارگروه اشتغال شهرستان لردگان با تسلیت فرارسیدن اربعین امام حسین(ع) و یاران باوفایش، اظهار داشت: در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری، سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است توجه به امر تولید از ضروریات جامعه به شمار می‌رود.

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس افزود: ایجاد اشتغال جز در سایه حمایت از تولید حاصل نخواهد شد و مسئولان استان و شهرستان باید در این زمینه تلاشی مضاعف داشته باشند.

صنایع کوچک در لردگان جوابگو نیست

جلیل با بیان اینکه صنایع کوچک در این شهرستان جوابگو نیست، افزود: در استان و شهرستان ما صنایع بزرگ و مادر مثل نفت و گاز، فولاد، پتروشیمی، ماشین سازی و سیمان بازدهی داشته و در این شهرستان نیز صنایعی بزرگی مانند سیمان، پتروشیمی و سد خرسان سه در دولت نهم و دهم شروع به کار کردند.

وی ادامه داد:  با تزریق تسهیلات سرمایه در گردش باید مانع تعطیلی صنایع کوچک در این شهرستان شد.

شغل اصلی مردم لردگان کشاورزی است

   جلیل شغل اصلی مردم شهرستان لردگان را کشاورزی عنوان کرد و افزود: کشاورزی آسان‌ترین و ارزان‌ترین شغل می‌باشد و مردم این شهرستان با داشتن آب و خاک که از اصلی‌ترین زیرساخت ‌های این رشته می‌باشد از دیرباز به این رشته مشغول هستند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مسئولان نباید اجازه دهند که خدشه ای به این شغل ایجاد شود، افزود:  دولت تسهیلات خوبی در سال جاری در زمینه توسعه بخش کشاورزی در اختیار استان و شهرستان‌ها قرار داده که لازم است مسئولان با برنامه‌ریزی مناسب و شناسایی استعدادها و پتانسیل این شهرستان در زمینه کشاورزی به توسعه آن در این شهرستان کمک کنند.

رئیس جمهور دستور مساعدت ویژه به طرح‌های عمرانی لردگان را صادر کرد

جلیل ضمن تقدیر از مدیران شهرستان افزود: اشتغال خوبی در 9 ماه سال جاری در این شهرستان ایجاد شده است که با توجه به شرایط خاص حاکم بر کشور تلاش مسئولان این شهرستان در این زمینه شایسته تقدیر است.

نماینده مردم لردگان در مجلس گفت: در دیدار اخیری که با ریاست محترم جمهوری داشتم ایشان دستور مساعدت ویژه در خصوص طرح‌های عمرانی این شهرستان را برای مسئولان مربوطه صادر کرد که با تحقق این امر شاهد تحولی عظیم در صنعت تولید و اشتغال زایی این شهرستان خواهیم بود.

جلیل اظهار امیدواری کرد همه این پیگیری‌ها و تلاش‌ها منتج به رضایت‌مندی مردم شود که در آن صورت شاهد امنیت پایدار در کشور می‌شویم و هیچ دشمن داخلی و خارجی حتی فکر ضربه‌زدن به این کشور را هم نکند.

انتهای پیام/68001/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول