اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

هزینه‌ها در اقتصاد مقاومتی باید کاهش یابد

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: هزینه‌ها در اقتصاد مقاومتی باید کاهش یابد تا درآمدها آسیب نبیند.

هزینه‌ها در اقتصاد مقاومتی باید کاهش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علیرضا مصطفوی در نشست روشنگری اقتصاد مقاومتی در روستای گرمن شاهرود با اشاره به حماسه 9دی ماه 88 گفت: اتفاقات بعد از انتخابات سال 88 و بعد از آن حماسه 9 دی یک امتحان الهی بود که ملت ما از این امتحان سربلند بیرون آمدند اما برخی از خواص مردود شدند و این از عبرت‌های تاریخ است.

وی در بخش دیگری از سخنانی خود با اشاره به فساد درونی افزود: بدترین فسادی که اکنون ما با آن مواجه هستیم فساد درونی است که نمونه بارز آن ماهواره است که پایه‌های ایمانی خانواده‌ها و به ویژه جوانان را سست می‌کند.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: چرا باید فاصله بین فرزندان و والدین زیاد شود که این نیاز به کار دارد و ما باید بدانیم که اگر جوانان ما از جوانان اول انقلاب بهتر نیستند بدتر هم نیستند و ما باید جوانان را با پایه‌های ایمان و معرفت قوی کنیم که دشمن این را نمی‌خواهد و می‌خواهند آنها در گناه گرفتار شوند.

مصطفوی خاطرنشان کرد: اگر بصیرت نداشته باشیم واقعه کربلا دوباره تکرار می‌شود و باید هوشیار باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقتصاد مقاومتی بیان کرد: باید در اقتصاد مقاومتی افراد دست‌اندرکار اقدام کنند و ماهم برخی از کارها را می‌توانیم انجام دهیم که کاهش هزینه‌ها از آن جمله است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: ما باید در اقتصاد مقاومتی هزینه ها را کم کنیم تا درآمدها آسیب نبیند و این نیاز به فرهنگ‌سازی داریم، غربیان فرهنگ مصرف‌گرایی را بخورد ملت ما دادند و تجمل‌گرایی بین مسئولان و بعد مردم گسترش یافت و وقتی اینطور شد هزینه‌ها افزایش می‌یابد.

مصطفوی اظهار داشت: وقتی توقع و انتظارات بالا برود و این توقعات برآورده نشود مردم احساس کمبود می‌کنند و در نظرشان اینها مهم می‌آید در صورتی که اسلام تاکید دارد ثروتمندان به فقرا کمک کنند که اگر اینگونه شد آن وقت ما بسیاری از مشکلات اقتصادی‌مان حل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی جلوگیری از اسراف و افزایش توقعات کاذب می‌شود، افزود: بیاییم با اتحاد و همدلی همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم؛ چرا که آنها با حربه اقتصادی می‌خواهند بین مردم، نظام و رهبری فاصله بیاندازند اما ما باید با تقویت باور دینی نگذاریم چنین اتفاقی بیفتند.

انتهای پیام/2249/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول