اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه:

واحد درمان اضطراری هلال احمر سوادکوه راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه از تشکیل واحد «بهداشت و درمان اضطراری» این جمعیت در سوادکوه خبر داد.

واحد درمان اضطراری هلال احمر سوادکوه راه‌اندازی شد

جهانگیر آذری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس سوادکوه با اشاره به گستردگی جغرافیایی شهرستان سوادکوه و وضعیت طبیعی و کوهستانی آن از تشکیل واحد بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد و گفت: واحد بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر سوادکوه در راستای ماموریت‌های امداد و نجات در زمان حوادث و سوانح و با هدف کاهش درد و رنج مصدومان و حادثه‌دیدگان شکل گرفته است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه با بیان اینکه تیم واحد بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر تحت عنوان “Basic Healt Careunit” BHCU است، افزود: واحد بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر از ساختار پرسنلی سبک شامل پزشک، پرستار، ماما، تکنیسین دارویی، کارشناس بهداشت روان و بهداشت محیط و تجهیزات قابل حمل به صورت انفرادی برخوردار است.

آذری مراحل فعالیت واحد بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر را برشمرد و یادآور شد: این تیم مستقیما در لحظات اولیه وقوع حادثه به همراه مراحل جستجو و نجات و پاسخگویی به نیازهای بهداشتی و درمانی حادثه‌دیدگان اعزام می‌شوند.

وی از برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای تیم بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر سوادکوه با حضور معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد و خاطر نشان کرد: آشنایی با وظایف سازماندهی شده و اعلام آمادگی برای حضور در فعالیت‌های امدادی حوادث غیرمترقبه در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه به معرفی تیم درمان اضطراری این جمعیت پرداخت و گفت: علی اعظم‌مرادی، نوربخش هاشمی، حسین مرادی و علی اصغر ابراهیمیان به عنوان پزشک عمومی، آمنه فلاح به عنوان ماما، سحر صالحی و گیتی خان‌مرادی به عنوان پرستار، رضا راز به عنوان کارشناس بهداشت محیط، حسینعلی امیری به عنوان روان‌شناس، یوسف یوسفی به عنوان تکنیسین دارویی و صابر اسماعیل‌زاده به عنوان امدادگر انتخاب شدند.

انتهای پیام/86015/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول