اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیم هندبال شهرداری تبریز پدیده اول لیگ برتر کشور

خبرگزاری فارس: تیم هندبال شهرداری تبریز با نتایج درخشانی که در لیگ برتر به دست آورد بی‌شک می‌تواند پدیده اول لیگ برتر کشور باشد.

تیم هندبال شهرداری تبریز پدیده اول لیگ برتر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم هندبال شهرداری تبریز که با قهرمانی در لیگ دسته یک امسال نخستین حضور خود را در لیگ برتر سپری می‌کند نتایجی به دست آورده است که به جرأت می‌توان گفت حتی کارشناسان خوشبین انتظار کسب چنین نتیجه‌ای را از طرف تیم هندبال شهرداری تبریز نداشتند.

این تیم با هدف تثبیت خود در لیگ برتر و حضور در میانه‌های پایینی در مقایسه با دیگر تیم‌ها با بودجه‌ای بسیار پایین بسته شد تا هندبال شهرداری سال بعد با تقویت تیم و بودجه‌ای بیشتر به جنگ غول‌های هندبال کشور برود کاری که شهرداری توانست امسال با شایستگی از پس آن بر آید.

*تیم هندبال شهرداری آبروی هندبال تبریز را خرید

مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز در این خصوص به فارس گفت: تیم هندبال شهرداری تبریز با نتایج درخشانی که امروز در لیگ برتر به دست آورده آبروی هندبال تبریز را خریده است.

یوسف قوام‌لاله تصریح کرد: خوشحالیم که با سرمایه‌گذاری روی تیم هندبال در لیگ برتر توانستیم جوانان مشتاق به این رشته ورزشی را به طرف این ورزش سوق دهیم.

مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز افزود: از 18 بازیکن تیم هندبال 12 نفر از همین بچه‌های تبریز بودند و بسیار خوشحالیم که این بازیکنان مستعد توانسته‌اند به یک‌باره با تلاش مربیان و کادر فنی خود را در سطح اول هندبال ایران مطرح کنند.

قوام‌لاله تاکید کرد: تیم ثامن‌الحجج سبزوار که مجبور به شکست در برابر تیم شهرداری تبریز شد، امسال بیش از 10 برابر تیم ما سرمایه‌گذاری کرده است و به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات آسیایی اصلاً انتظار نداشت برابر شهرداری تبریز شکست بخورد.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با وجود استعداد بالقوه‌ای که در جوانان تبریز وجود دارد بتوان سال آینده نتایج درخشان‌تری به دست آورد.

 

*حمایت‌های شهرداری و غیرت بازیکنان عامل اصلی موفقیت هندبال استان است

رئیس هیئت هندبال آذربایجان‌شرقی در خصوص موفقیت‌های این تیم در لیگ برتر گفت: با حمایت‌های شهردار تبریز و همت و غیرت بازیکنان و کادر فنی موفق شدیم غول‌های هندبال کشور را به زانو در آوریم.

علیرضا موسویان افزود: شکست دادن قطب‌های هندبال کشور چون ثامن‌الحجج سبزوار نماینده کرمان نشان داد که غیرت بچه‌های هندبالیست شهرداری بر پول و تجربه قدرت‌های اول هندبال کشور می‌چربد.

موسویان اظهار کرد: امیدوارم بچه‌ها پس از این دیگر قدرت هندبال ایران را نیز در تبریز زمین‌گیر کنند چون با همتی که در بازیکنان خود سراغ داریم می‌توانیم بر این تیم‌ها غلبه کنیم.

وی تاکید کرد: حدود دو دهه است که هندبال تبریز نتوانسته است در جمع مدعیان قرار گیرد و هیچ‌وقت در 16 سال گذشته از رده هشتم بالاتر قرار نگرفته‌ایم.

رئیس هیئت هندبال استان ادامه داد: باید از مجموعه بزرگ شهرداری کمال تشکر را کرد که با سرمایه‌گذاری در ورزش استان را از رخوت نجات داده است.

با توجه به استقبال هندبال‌دوستان تبریزی از مسابقات مشخص است این رشته از محبوبیت خاصی در تبریز برخوردار بوده و می‌توان با مقداری سرمایه‌گذاری بیشتر روی سکو ایستاد و به عنوان نماینده کشور در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشت.

انتهای پیام/60001/ز40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول