اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برپایی 2500 مجلس سخنرانی در کنگان در دهه آخر صفر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برپایی 2500 مجلس سخنرانی در کنگان در دهه آخر صفر خبر داد.

برپایی 2500 مجلس سخنرانی در کنگان در دهه آخر صفر

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی ظهر امروز در نشست فعالان مذهبی کنگان اظهار داشت: گسترش تعالیم اسلامی در جامعه امری لازم و ارزشمند است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت ماه محرم و صفر افزود: این ایام یادآور فداکارى‌ها و جانبازى‌هاى امام حسین (ع) و یارانش و ادامه اسارت اهل بیت (ع) و ورود آنها به شام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان تصریح کرد: شام بر اثر خطبه‌هاى آتشین امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبرى (س) به کلى دگرگون شد و از همان جا بود که بذر انقلاب بر ضد بنى‌امیه پاشیده شد و در نتیجه همین خطبه‌ها، بنى امیه را در تمام جهان اسلام رسوا کرد و خطرى که از سوى آنان اسلام و قرآن را تهدید مى‌کرد به برکت خون‌هاى شهیدان و خطابه‌هاى پیام‌آوران عاشورا یعنی امام حسین (ع) و 72 تن از یارانش دفع شد.

اهرمی از برپایی 2500 مجلس سخنرانی در کنگان در دهه آخر صفر خبر داد و گفت: دهه آخر ماه صفر، ایام ماتم و اندوهی که با اربعین حسینی آغاز و با شهادت جانسوز پیامبر اکرم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) خاتمه می‌یابد که در همین راستا اداره تبلیغات اسلامی کنگان اقدام به تدوین 2500 جلسه سخنرانی کرده است.

وی اضافه کرد: اداره تبلیغات اسلامی کنگان در این دهه با استفاده از حداکثر توان تبلیغی 150 مبلغ و مبلغه در تمام نقاط شهرستان اقدام به برپایی سخنرانی‌ در نقاط مختلف شهرستان می‌کند.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان یادآور شد: سخنرانی‌ها با موضوعاتی شامل بیان احکام و مسائل شرعی، بازگویی واقعه تاریخی عاشورا، جلسات پرسش و پاسخ، جلسات دعا و نیایش، برپایی گفتمان‌های دینی دانش‌آموزی با موضوع حماسه حسینی و بصیرت افزایی دینی با تأسی از حضرت زینب (س)، برپایی جلسات قرآن و تفسیر، بیان احکام الهی، بیان آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی، شناخت و تبیین جامعه رضوی، تبیین زندگانی امام حسن مجتبی (ع) و پیامبر اکرم (ص) اجرا می‌شوند.

وی افزود: افزایش سطح کیفی برنامه‌های عزاداری در دستور کار این نهاد قرار دارد و برای این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

انتهای پیام/2451/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول