اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

اهانت‏ها به پیامبر از خوی استکباری ناشی می‏شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه دشمنی استکبار با اسلام تمامی ندارد، گفت: اهانت‏ها به پیامبر گرامی اسلام که روزانه شاهد آن هستیم، از خوی استکباری ناشی می‏شود.

اهانت‏ها به پیامبر از خوی استکباری ناشی می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام سیدجلال احمدپناهی ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم و مسئولان در مسجد امام این شهر برگزار شد، اظهار داشت: هتاکی‏های جهان غرب و استکبارگران به اسلام، انقلاب اسلامی و پیامبر اعظم(ص) همواره وجود داشته است و گویا تمامی ندارد.

وی تصریح کرد: این اهانت‏ها که همواره در کشورهای غربی شاهد آن هستیم، ناشی از دشمنی استکبار جهانی با اسلام و ترس آنها از گسترش فرهنگ اسلام‏گرایانه در جهان است.

امام جمعه موقت سمنان گفت: ترفندهایی که دشمن علیه اسلام به کار می‏بندد و توطئه‏های دشمنان علیه انقلاب اسلامی روز به روز در حال تغییر و دگرگونی است.

استکبار جهانی می‏خواهد از انقلاب اسلامی انتقام بگیرد

احمدپناهی ادامه داد: استکبار جهانی با توجه به خشم، نفرت و کینه‏ای که از اسلام بر دل دارد و صدماتی که از جانب دین مبین محمدی(ص) دیده، می‏خواهد از انقلاب اسلامی انتقام بگیرد و مهم‏ترین دستاویز آن نیز توهین به اسلام ناب است.

وی افزود: امروز شاهد بحران‏های مختلفی در جهان اسلام به ویژه در منطقه خاورمیانه هستیم و اتفاقاتی که در بحرین، عربستان، مصر، عراق و سوریه می‏افتد، ناشی از خوی استکباری جهان غرب است.

امام جمعه موقت سمنان اظهار داشت: بحران‏های خاورمیانه را می‏توان در زمره توطئه‏هایی دانست که دشمنان اسلام و انقلاب برای مقابله با خیزش‏های مردمی و بیداری اسلامی به راه انداخته‏اند.

احمدپناهی اضافه کرد: اتفاقات متعددی در منطقه خاورمیانه روی می‏دهد و در بیشتر این مسائل، دنیای استکبار است که به مسائل دامن می زند.

مردم توهین به ساحت مقدس امام حسین(ع) و عاشورا را تحمل نمی‏کنند

امام جمعه موقت سمنان همچنین به قیام مردم قم در 19 دی سال 1356 اشاره کرد و این خیزش اصیل مردمی را گرامی داشت.

احمدپناهی ادامه داد: دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی صحنه تحولات شایان توجهی بوده است و حادثه 9 دی که به‏حق روز بصیرت و ولایت‏مداری نام‏گذاری شده است، را در سال‏های اخیر شاهد بودیم.

وی گفت: در عاشورای حسینی که در سال 88 برگزار شد، شاهد توهین به ساحت مقدس امام حسین(ع) و عاشورا بودیم و این برای مردم غیر قابل تحمل بود.

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: توهین اغتشاش‏گران به عاشورائیان در آن سال حادثه تلخی را رقم زد؛ اما مردم پاسخ دندان‏شکنی به این توطئه دادند.

انتهای پیام/2249/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول