اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذرماه امسال

1200 مجرم در استان بوشهر دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس استان بوشهر گفت: پلیس پیشگیری استان بوشهر در عملیات‌های مختلف پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری بیش از یک هزار و دویست نفر مجرم در آذرماه سال جاری در سطح استان شده است.

1200 مجرم در استان بوشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار حیدر عباس زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس پیشگیری استان در عملیات‌های مختلف پلیسی در آذر ماه سال جاری، یک هزار و 281 نفر مجرم را در رابطه با جرائم مختلف را شناسایی و دستگیر کرد.

وی افزود: در این مدت تعداد 2 هزار و 879 فقره پرونده قضایی تشکیل و 19 هزار و 220 مورد اجرای احکام و ابلاغ اوراق قضایی انجام شد.

عباس زاده در ادامه سخنان خود ، آموزش را از مهم‌ترین مقوله‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های جامعه برشمرد و گفت: پلیس پیشگیری در آذرماه سال جاری، 245 مورد جلسه آگاه سازی و همچنین 90 مورد جلسه تعامل با ادارات درون و برون سازمانی برگزار کرده است.

این مقام انتظامی در ادامه از توقیف 2 هزار و 503 دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف خبر داد و افزود: پلیس در این عملیات‌ها موفق به کشف 42 دستگاه موتورسیکلت و خودرو مسروقه شد.

رئیس پلیس استان بوشهر به کشف انواع موادمخدر، اسلحه، انواع فشنگ، مشروبات الکلی خارجی و داخلی، کالای قاچاق، تجهیزات ماهواره‌ای، انواع سوخت قاچاق و سی دی‌های مبتذل طی مدت مذکور اشاره کرد.

توقیف 5 دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم نیز  از شناسایی و توقیف پنج دستگاه خودرو و یک فروند قایق حامل سوخت قاچاق در سطح شهرستان خبر داد.

ابراهیم عرب زاده گفت: مأموران انتظامی شهرستان دیلم در پی فعالیت قاچاقچیان سوخت در خورهای ساحلی شهر دیلم با تشکیل اکیپ عملیاتی ویژه وارد عمل شدند.

وی افزود: پلیس این شهرستان ضمن هماهنگی با مقام قضایی در این عملیات در بازرسی از خودروها بیش از یک هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق به همراه دو دستگاه موتور پمپ کشف و ضبط کرد.

عرب زاده تصریح کرد: مأموران در این راستا پنج دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شناسایی و توقیف کردند و رانندگان را به پایگاه انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم در پایان ارزش محموله کشف شده را بالغ بر 45 میلیون ریال برآورد کرد و گفت: پلیس شهرستان دیلم، مبارزه با قاچاق کالا و ارز خصوصاً قاچاق سوخت را در برنامه‌های اصلی خود قرار داده است و در این راستا با استفاده از تدابیر فرمانده انتظامی استان بطور جدی و مصمم گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/66006/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول