اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

ادامه راه شهدا با تبعیت از ولایت فقیه استمرار دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسکن گفت: ادامه راه شهدا با تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه معنا پیدا می‌کند.

ادامه راه شهدا با تبعیت از ولایت فقیه استمرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن،حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی امام جمعه بردسکن امروز در مراسم نخستین سالگرد دو شهید گمنام که در بوستان ولی عصر (عج) بردسکن دفن شده‌اند اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های شهدا ، ولایت‌پذیری آنها بود.

امینی که در جمع هیئت‌های مذهبی شهرستان که با حضور مسئولان شهرستان در محل مزار این شهیدان برگزار شده بود افزود: امروز مطالبه خون شهدا از ما ، ادامه راه آنها با وحدت و انسجام، حفظ ارزش‌های اسلامی و تبعیت از ولی فقیه است.

امام جمعه بردسکن اخلاص شهدا را ستود

 امام جمعه بردسکن افزود: اخلاص شهدا به آنها رنگ طلایی داده و مقبولیت آنها در بین مردم کشورمان از خدایی بودن آنها است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطرات تمام شهدا ، بویژه شهدای گمنام که میهمان منطقه بردسکن هستند اظهار داشت: ما هرچه داریم باید فدای دین و ولایت کنیم ، زیرا در غیر این صورت دست ما خالی است.

امام جمعه بردسکن پیام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را خودشناسی ذکر کرد و گفت: در زیارت اربعین ملاک‌های کسانی که به جنگ امام حسین (ع) آمدند و دنیای خود را فروختند بیان شده است.

وی افزود: در عاشورا فلسفه قیام امام حسین (ع) و در زیارت اربعین فلسفه شهادت امام حسین (ع) تبلور پیدا  و بیان شده است.

محمد اسماعیل یعقوب‌زاده فرماندار بردسکن هم در این مراسم به ارزش،اهمیت و جایگاه رفیع شهدا و به ویژه شهدای گمنام اشاره کرد و گفت: شهدا گواهی دهنده آزادی در قیامت هستند.

جعفر سلیمانی شهردار بردسکن هم در حاشیه این مراسم به خبرنگاران درباره ساخت پروژه طرح مزار شهیدان گمنام بردسکن در پارک ولی عصر (عج) این شهرستان گفت: در فضای به متراژ 150 متر مربع طرح مسقف نمودن و سالن و فضای فرهنگی آرامگاه شهدا در نظر گرفته شده است که مطالعه اولیه آن انجام و با تامین اعتباری 3 میلیارد ریالی عملیات ساخت آن به زودی آغاز می‌شود که امید است در سال 92 به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: اعتبار خاصی به ساخت این مجموعه فرهنگی اختصاص داده نشده ولی از محل اعتبارات شهرداری این پروژه احداث می‌شود.

دو شهید گمنام بردسکن از شهدای عملیات والفجر 4 در منطقه پنجوین عراق در سال 62 بودند که سال گذشته در چنین روزی در بردسکن در طی مراسمی به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/70009/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول