اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی اصفهان خبر داد

بهره‌برداری از 400 طرح کشاورزی اصفهان در دهه فجر

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان گفت: در دهه فجر امسال 400 طرح کشاورزی در این استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

بهره‌برداری از  400 طرح کشاورزی اصفهان در دهه فجر

محمد نصراصفهانی امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های جهادکشاورزی شهرستان اردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان با بیان اینکه به دلیل کمبود آب شاهد کاهش کشت گندم در استان هستیم، اظهار کرد: سال گذشته 100 هزار هکتار به کشت گندم در استان اختصاص داشت در صورتی که امسال این محصول  30 درصد کاهش کشت داشته است.

وی با اشاره به اینکه کشت جو در استان افزایش یافته است، گفت: به دلیل کاهش آب‌های زیرزمینی تمایل کشاورزان به سمت کشت جو افزایش یافته به طوری که امسال 55 هزار هکتار از زمین‌های زراعی به کشت این محصول اختصاص یافته است.

سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان همچنین افزود: در شهرستان اردستان هم 7هزار و 500 هکتار از زمین‌های زراعی به کشت جو و یک هزار و 500 هکتار به کشت گندم اختصاص یافته است.

وی در ادامه بیان کرد: در شهرستان اردستان 18 طرح در زمینه‌های آب و خاک، تجهیز مرغداری و آبیاری تحت فشار در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/2301/ح10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول